لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

مشکلات لیگ برتر فوتبال ایران بدون برنامه نود !!!!

 

 

                  

          هفته پنجم لیگ برتر با اعتراضات شدید به قضاوت‌های داوران در لیگ به خاطر می‌ماند. با هم مروری به موارد اعتراضی خواهیم داشت:
۱. اخراج مرتضی اسدی(بازی صبا ـ مس): مرتضی اسدی مدافع با تجربه صبا در دقیقه ۳ از بازی اخراج شد. هدایت‌الله مبینی با این کارت قرمز، شکست صبا را رقم زد چرا که همیشه تیم‌هایی که در نیمه اول ۱۰ نفره می‌شوند،‌شکست می‌خورند. محمدحسین ضیایی مربی صبا بارها به داور اعتراض کرد. او عقیده دارد هیچ وقت بازیکنان استقلال و پرسپولیس در این دقیقه اخراج نمی‌شوند.
۲. کارت زرد به مسعود همامی(راه آهن ـ استیل آذین): علی کریمی بعد از دریبل همامی توسط او سرنگون شد. حمید استیلی اعتقاد داشت دروازه‌بان راه آهن باید اخراج می‌شد اما راه‌آهنی‌ها می‌گویند پنالتی نبود.
۳. گل هادی شکوری (استقلال ـ سایپا): هادی شکوری در لحظه گلزنی از حمایت مشکوک امیرحسین صادقی برخوردار شد. این مدافع استقلال به نظر دروازه‌بان سایپا را شارژ کرد.
۴. اخراج محمد نصرتی (پیکان ـ تراکتورسازی): محمد نصرتی به خطای پنالتی در محوطه جریمه پیکان اعتقاد کامل داشت اما اعتراضات او با کارت زرد و سپس قرمز داور مواجه شد. تبریزی‌ها به تک گل این مسابقه هم اعتراض داشتند.
۵. گل مجید غلام نژاد(پاس ـ‌ استقلال اهواز): استقلالی‌ها عقیده دارند این گل بدون شک افساید بوده است. آنها یک داور همدانی را به عنوان شاهد گرفته‌اند.
به نظر می‌رسد برنامه نود کارکرد مناسبی در رفع شبهات داوری داشت و حداقل برای تیم‌هایی که از این بابت متضرر می‌شدند قوت قلب بود.

 

 

*** برنامه نود با اجرای بی نظیر عادل فردوسی پور قطعاٌ یکی از برنامه ای بسیار موفق صدا و سیما بود که با اتخاذ شیوه انتقادی و بدلیل اجرای زنده ، مخاطبان زیادی در بین مشتاقان فوتبال داشت.  

متأسفانه بدلایل کاملاٌ سیاسی این برنامه از لیست برنامه ها خارج شد و حالا تیم هایی که به داوری و نحوه برگزاری مسابقات و سایر مسائل حاشیه ای اعتراض دارند از طریق این برنامه پیگیری می کردند ولی حالا دستشان به جایی بند نیست  

این رویکرد غلط صدا و سیما که به قیمت از دست دادن میلیونها  بیننده تمام شده تا کی ادامه خواهد داشت؟ 

مطمئناٌ حذف چنین برنامه هایی هیچ سودی برای اهالی ورزش نخواهد داشت. 

البته برنامه های بی خاصیت و بدون جذابیتی مثل جمعه با ورزش با اجرای شفیع از شبکه یک پخش می شود ولی این برنامه سرد و بی روح کجا و اجرای پرشور و جسورانه فردوسی پور کجا !!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد