لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

دروازه بان راه آهن: روی کریمی خطای پنالتی نکردم!!

 

 

         

                 دروازه‌بان تیم فوتبال راه‌آهن گفت: قسم می‌خورم روی علی کریمی خطای پنالتی انجام ندادم.
مسعود همامی درباره بازی با استیل‌آذین و خطای پنالتی روی علی کریمی اظهار داشت: حاضرم قسم بخورم که در آن صحنه هیچ خطایی مرتکب نشدم و به قصد توپ جلو رفتم. من عادت ندارم با داور بحث کنم اما در این صحنه حق با من بود.
وی افزود: وقتی آقای جباری اعلام پنالتی کرد تعجب کردم. او از صحنه فاصله داشت و من نمی دانم چطور پنالتی گرفت.
این دروازه بان در ارتباط با ضربه پنالتی گفت: توپ به دستان من هم برخورد کرد اما متاسفانه در لحظه آخر به دلیل ضربی که داشت وارد دروازه شد.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد