لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

هک شدن سایت باشگاه اوساسونا !!!!!

 

 

  

                 مدیر برنامه های دو بازیکن ایرانی تیم فوتبال اوساسونا اسپانیا در واکنش به انتشار خبر فسخ قرارداد جواد نکونام و مسعود شجاعی در صفحه نخست سایت این باشگاه گفت: مسئولان باشگاه اوساسونا در گفتگو با بنده اعلام کردند سایت این باشگاه هک شده است!
محمودرضا فاضلی ضمن بیان این مطلب افزود: من نمی دانم این خبر چگونه بر روی سایت باشگاه اوساسونا قرار گرفته است. اما این را می دانم که نکونام و شجاعی شب گذشته خواب بودند و امروز هم با تماس خبرنگاران ایرانی از خواب بیدار شدند!
وی در پاسخ به این توضیح مهر که " این خبر صبح روز چهارشنبه در صفحه نخست سایت رسمی باشگاه اوساسونا منتشر شده است" گفت: بنده با مسئولان باشگاه اوساسونا تماس گرفتم تا از ماجرا مطلع شوم که براساس اعلام آنها سایت این باشگاه از شب گذشته حک شده است و صبح امروز زمانی که متوجه این خبر شده بودند، آنرا برداشتند.
فاضلی به درخواست خبرنگاران مبنی بر نام بردن از مسئولی که وی در باشگاه اوساسونا با او صحبت کرده است افزود: می توانم حدس بزنم چه کسانی این سایت را هک کرده اند و با چه هدفی چنین خبری را منتشر کرده اند.
صبح روز چهارشنبه سایت باشگاه اوساسونا خبری را در صفحه نخست خود قرارداده بود مبنی بر اینکه به دنبال درگیری جواد نکونام و مسعود شجاعی در یک کلوب شبانه، این باشگاه قرارداد دو بازیکن ایرانی خود را فسخ کرده است.
تلاش برای برقراری ارتباط با مسعود شجاعی و جواد نکونام به جایی نرسید و تلفن همراه این دو بازیکن در دسترس نیست.

سایت باشگاه اوساسونا انتشار خبر دروغ علیه دو بازیکن ایرانی خود را حادثه‌ای ناگوار نامید از طرفداران و مردم عذرخواهی کرد. سایت باشگاه اوساسونا بیانیه‌ای را به این شرح منتشر کرد:
«در سحرگاه امروز، یک فرد در خارج از سرور سایت اوساسونا، موفق به دستکاری اطلاعات این سایت شده و مطالبی کاملا نادرست را منتشر کرد.
باشگاه اوساسونا به دلیل این حادثه ناگوار از تمامی طرفداران و عموم مردم عذرخواهی و اعلام می‌کند مسئولان باشگاه اقدام قانونی مناسب را در این زمینه در مورد هکر‌ها انجام خواهد داد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد