لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

فردوسی پور «انتقام» می گیرد!!!؟

 

  

 

       

                         گفته می شود که ممکن است «محمد دادکان» میهمان اولین نودی باشد که قرار است دوشنبه آینده روی آنتن برود. هیچ بعید نیست که چنین اتفاقی رخ ندهد اما شاید هم عادل فردوسی پور تصمیم گرفته تا از منتقدانش انتقام بگیرد.
انتقام
مجری ،۹۰ ظرف سالیان گذشته بیشترین فشار را از سوی علی آبادی متحمل شده است، مدیری که دیگر جایی در سازمان تربیت بدنی ندارد. بارفتن رئیس قبلی از خیابان سئول دست فردوسی پور باز شده و او می تواند به سیاق همیشه برنامه اش را با شم انتقادی همیشگی اش روی آنتن بفرستد.مهمتر از این حرفها اما این است که عادل دیگر با مشکلی به نام ممیزی مواجه نیست و چون روحیه حاکم بر سازمان تغییر یافته است شاید او بخواهد تا با یک تیر دونشان بزند و با ادامه دادن به انتقادهایی که متوجه روسای قبلی سازمان است هم از آنها انتقام بگیرد و هم به رئیس جدیدیاد آور شود که اگر آنها نیز آستانه تحملشان را بالا نبرند با سناریویی مشابه مواجه خواهند شد. در همین راستا بهترین راه برای فردوسی پور استفاده از نام هایی است که هر یک به نوعی زخم خورده سازمان تربیت بدنی هستند. مثلاً می شود بعد از دادکان چهره هایی نظیر دایی، کاشانی، آذری و ... را هم به ۹۰ آورد تا آنها به جای عادل آنچه او دوست دارد و می خواهد را به زبان آورند. البته فردوسی پور که چند ماه از آنتن دور مانده، شاید هم احتیاط به خرج دهد و از ورود به مباحث مطروحه پرهیز کند.
فلاش بک
عادل برای آنکه بتواند به بحث هایی که از تاریخ وقوعشان گذشته است رجوع کند، نیازی به بخشی شبیه «فلاش بک» دارد و او می تواند در قالب چنین بخشی به حذف تیم ملی نیز بپردازد.آری ظرف ماه هایی که تلویزیون ۹۰ نداشت بسیاری از موضوعاتی که مردم توقع داشتند تا صداوسیما به شکلی جدی به آنها بپردازد مسکوت باقی ماند و اکنون انتظار می رود تا فردوسی پور غیبتش را به نحو احسن جبران کند.در همین ارتباط شایعاتی نیز به گوش می رسد دال بر اینکه موافقت با ادامه پخش ، منوط به رعایت شروطی بوده که جملگی برای محدود کردن این برنامه وضع شده. عادل اگر از کنار هیچ بخشی به راحتی نگذرد این شایعه را نیز تکذیب خواهد کرد.

 

 

      

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد