لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

تبعید عنایتی به نیمکت استقلال!!

 

 

 

 

                      تیم فوتبال استقلال تهران روز جمعه در شرایطی به مصاف استیل آذین تهران می رود که به احتمال زیاد رضا عنایتی را روی نیمکت خواهد داشت.
صمد مرفاوی قصد دارد برای بازی روز جمعه تغییراتی را در ترکیب تیم خود بوجود آورد که مهمترین آن خروج عنایتی از ترکیب و حضور سید مهدی سید صالحی در میان ۱۱ بازیکن اصلی است.
عملکرد عنایتی در چند بازی گذشته اصلی ترین دلیل این تصمیم مرفاوی است. در کنار سید صالحی نیز از آرش برهانی استفاده خواهد شد تا سیاوش اکبرپور نیز روی نیمکت بنشیند.
دیگر تغییر استقلال مربوط به حسین کاظمی است که وی نیز به خواست مرفاوی روی نیمکت می نشیند.

 

*** استقلال با داشتن حداقل چهار مهاجم بایستی تعداد گل زده بالایی داشته باشد در حالیکه در ۶ بازی تنها ۵ گل زده که میانگین آن کمتر از ۱ است. این در حالی است که استقلال در فصل قبل با رکورد ۷۰ گل زده و میانگین بیش از ۲ گل در هر بازی رکوردی دست نیافتنی را بنام خود ثبت کرده بود. لازم بذکر است که سال گذشته استقلال فقط برهانی و سیاوش اکبرپور را داشت و علیزاده اصلاٌ بعنوان مهاجم به حساب نمی آمد !!  

مشکل دیگر مرفاوی با حسین کاظمی است که فیکس تیم ملی و بازیکن تأثیرگذار استقلال در فصل قبل بود که ظاهراٌ‌ بدلیل روابط خوب این بازیکن با قلعه نویی و قراردادی که با استقلال داشت در این تیم ماندنی شد ولی مرفاوی توجه چندانی به او ندارد . البته وقتی خط هافبک ضعیف باشد ،‌ تعداد زیاد مهاجمان هم بیفایده خواهد بود.  

مجتبی جباری همیشه مصدوم هم که امسال مثل هر سال وبال گردن استقلال است و باید خرج او را هم استقلال بدهد در حالی که ۱ دقیقه هم برای استقلال بازی نکرده ! 

بهر حال آینده استقلال در لیگ ۸۹-۸۸ خیلی روشن نیست ! 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد