لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

مراسم شصت و چهارمین سالگرد تاسیس استقلال

 

 

 

 

            

                     نام قلعه‌نویی جزء پیشکسوتان استقلال خوانده نشد !!!!!!!!!!!
مراسم شصت و چهارمین سالگرد تاسیس باشگاه استقلال شب گذشته در حالی در حضور واعظ آشتیانی برگزار شد که نامی از قلعه‌نویی به میان نیامد.
این مراسم در حالی در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن از ساعت ۱۹ تا ۲۳:۳۰ برگزار شد که افرادی همچون‌ امیرقلعه‌نویی، ‌منصور پورحیدری، ناصر حجازی و حسن روشن (که این دو در خارج هستند) غایب بودند.
در این مراسم پس از خواندن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، مجری برنامه دقایقی برای حاضران صحبت کرد و سپس رضا یزدانی سه ترانه برای حاضرین اجرا کرد.
*چند تن از بازیکنان تیم استقلال مثل فرهاد مجیدی، هادی شکوری، هاشم‌بیک‌زاده، خسرو حیدری، آرش برهانی، رضا عنایتی، سیاوش اکبرپور و محمد محمدی در این مراسم حضور داشتند.
از جمله غایبان سرشناس دیگر می‌توان به کاظم اولیایی، محمد قریب و علی فتح‌الله زاده اشاره کرد که به این مراسم دعوت شده بودند.
*محمدسعید نفریه تنها غایب عضو هیات مدیره استقلال در این مراسم بود.
*مسعود زریبافان رئیس مجمع باشگاه استقلال از ساعت ۲۲:۳۰ در مراسم حضور پیدا کرد و دقایقی برای حاضران به صحبت پرداخت.
*از طرف یکی از اسپانسرهای تیم استقلال به هر کدام از بازیکنان این تیم و پیشکسوتانی که در این مراسم حضور داشتند، یک دستگاه لب تاپ اهدا شد. جام قهرمانی فصل گذشته تیم استقلال نیز در این مراسم خودنمایی می‌کرد ضمن این که مدال‌های بازیکنان نیز به باشگاه استقلال از سوی سازمان لیگ برتر تحویل داده شده بود.
*در قسمت‌های مختلفی از مراسم خسرو دانشجو،‌ علی انصاری، امیررضا واعظ‌ آشتیانی و مسعود زریبافان به ترتیب برای حاضران به صحبت پرداختند.
*از جمله پیشکسوتان حاضر در این مراسم می‌توان به نصرالله عبدالهی، علی شوری، بهتاش فریبا، سعید مراغه‌چیان، پرویز ابوطالب، عارف قلی‌زاده و محمد محمدی اشاره کرد. کامران منزوی نیز در این مراسم حضور داشت.
مراسم شصت و چهارمین سال تاسیس تیم فوتبال استقلال در حالی که رو به پایان بود با وعده علی انصاری به بازیکنان استقلال همراه شد. عضو هیات مدیره استقلال خطاب به بازیکنان این تیم گفت:‌ از آنجا که دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد، من نیز به سهم خود قول پاداش خواهم داد. در صورتی که بازیکنان استقلال برنده از زمین خارج شوند مبلغ پاداش را در رختکن به آنها اهدا خواهم کرد.
*لیستی از نام افرادی که در استقلال در دهه‌های مختلف حضور داشتند به مجری برنامه داده شد. در این لیست نام افرادی همچون حسن کردستانی، حسن حبیبی، جهانگیر کوثری، رضا نعلچگر، صادق ورمزیار، مهدی فنونی زاده، حمید بابازاده، مجید نامجو مطلق، جواد زرینچه، محمود فکری، محمد خرمگاه، پیروز قربانی، مهدی هاشمی نسب، پرویز برومند و... خوانده شد اما نامی از امیر قلعه نویی و علیرضا منصوریان که مشاور واعظ به شمار می‌رود، آورده نشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد