لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

کفاشیان: می‌دانم چه تیمی داربی را می برد اما، نمی‌گویم!!!!!

 

 

 

 

                  

علی کفاشیان گفت: مطمئنا داربی ۶۷ برنده خواهد داشت!!
رییس فدراسیون فوتبال درخصوص بازی این هفته‌ی پرسپولیس و استقلال اظهار کرد: داربی این هفته یکی از مهمترین داربی‌های فوتبال است و مطمئنا با استقبال زیادی مواجه خواهد شد. فرقی که این داربی با سایر داربی‌ها دارد این است که امسال استقلال و پرسپولیس انگیزه‌ی زیادی برای برد دارند و به همین دلیل ما تمهیدات لازم را برای برگزاری یک بازی سالم اندیشیده‌ایم.
وی افزود: بلیت فروشی از صبح جمعه آغاز شده و سعی می‌کنیم بازی را سر ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برگزار کنیم تا یک فضای خوب و آرام بر داربی حاکم باشد.
رییس فدراسیون فوتبال در خصوص حاشیه‌های احتمالی در کنار داربی و همچنین نتیجه‌ی از پیش تعیین شده‌ی داربی تاکید کرد: "حاشیه"‌ نمک این مسابقات است و به بازی هیجان می‌دهد.
وی همچنین در ارتباط با وضعیت تیم پرسپولیس گفت: از آنجا که پرسپولیس علاقه‌مندان زیادی دارد، حاشیه‌های زیادی نیز در پی خواهد داشت. فوتبال برد و باخت دارد. اما، من مطمئنم با حمایت مردم و تعهدی که بازیکنان پرسپولیس دارند، در آینده وضعیت این تیم خیلی بهتر خواهد شد.
کفاشیان درخصوص نتیجه‌ی داربی گفت: مطمئنا داربی این هفته برنده‌ای در پی خواهد داشت و یکی از تیم‌ها بازی را می‌برد. من می‌دانم چه تیمی بازی را خواهد برد اما، نمی‌گویم چون نمک آن از بین می‌رود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد