لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

اعتراف شیث رضایی به وقت کشی بازیکنان پرسپولیس !!!

 

 

 

 

                  

                        مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: شیث رضایی در برنامه زنده تلویزیونی ناخواسته اعتراف کرد که بازیکنان تیم پرسپولیس قصد اتلاف وقت را داشتند.
سیامک رحیم پور در مورد دربی ۶۷ عنوان کرد: پس از پیروزی که برابر ابومسلم به دست آوردیم غرور کاذب در تیم استقلال ایجاد شد و این مسئله همانطور که پیش بینی می‌کردیم در نیمه اول تاثیر منفی‌اش را بر تیم گذاشت اما در نیمه دوم با توجه به تلنگری که به بازیکنان زده شد آنها به خودشان آمدند و توانستند بازی را به نفع استقلال اداره کنند.
وی ادامه داد: مصدومیت و محرومیت بازیکنان ما باعث شد که دستمان در دربی خالی باشد اگر فقط می‌توانستیم یکی از مهاجمان را در این دیدار تعویض کنیم قطعا پرسپولیس را شکست می‌دادیم.
مربی استقلال با اشاره به قوانین فیفا تصریح کرد: در فیفا و یوفا و به طور کلی مسابقات باشگاهی دو مورد اجرا می‌شود اگر بازیکنی قصد فریب داور را داشته باشد و حتی این مسئله از دید داور پنهان بماند پس از بازبینی فیلم آن بازیکن با محرومیت مواجه می‌شود و برعکس این حالت هم وجود دارد اگر داوری در این زمینه به بازیکنی بی‌مورد اخطار بدهد آن کارت زرد پاک می‌شود. امیدوارم این قانون در ایران هم اجرا شود.
دستیار صمد مرفاوی از یکسان نبودن توپ‌های مسابقات لیگ برتر انتقاد کرد و اظهار داشت: در مسابقات آسیایی از یک نوع توپ برای تمامی بازی‌ها استفاده می‌شود اما در لیگ برتر ایران که حدود یک دهه از آن می‌گذرد در هر شهرستان یک نوع توپ مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر توپ‌ها یکسان شوند بر کیفیت کار تاثیر زیادی خواهد داشت.
رحیم پور در مورد این که بازیکنان پرسپولیس می‌گویند نیمکت استقلال دستور داد بازی ‌جونمردانه رعایت نشود گفت: آنهایی که این حرف‌ها را مطرح می‌کنند اشراف کامل بر قوانین ندارند.بازیکنان باید برای اجرای بازی جوانمردانه به داور کمک کنند و توپ را به اوت بزنند در حالیکه وقتی توپ به خارج رفته است و داور دستور به ادامه بازی می‌دهد اگر دوباره بازیکنان استقلال می‌خواستند توپ را به اوت بزنند بی‌احترامی و دهن کجی به داور مسابقه بود.
وی ادامه داد: شیث رضایی مدافع پرسپولیس در برنامه زنده تلویزیونی ناخواسته اذعان کرد تیم پرسپولیس در دیدارهای قبلی در فاصله ۱۰ دقیقه بعد از گلزنی درواز‌ه‌شان باز شده و بازیکنان این تیم دستور داشتند به نوعی وقت را تلف کنند تا این حادثه در این دیدار تکرار نشود.مدافع پرسپولیس در حالی این حرف‌ها را زد که قصد داشت گل استقلال را به نوعی لوث کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد