لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

حیدری: منتظری کوچکتر از آن است که درباره‌اش حرف بزنم!

 

 

 

 

 

 

                        

                 مدافع پرسپولیس گفت:‌ حرف‌هایی که زدم برای بازیکنی بزرگتر از منتظری بود و این بازیکن باید مراقب حرف‌ زدنش باشد!!!
سپهر حیدری درباره شکایت باشگاه استقلال اظهار داشت: هیچ وقت به استقلال، واعظ آشتیانی و مرفاوی که افراد لایق و کاربلد هستند بی‌احترامی نکردم و بارها در مصاحبه‌ام حتی قبل از دربی استقلال را ستود‌ه‌ام.
وی افزود: من بعد از بازی به استقلالی‌ها بی‌احترامی نکردم اما جواب دو مصاحبه را دادم که از سکوت مدافعان پرسپولیس سوء استفاده شده بود. یکی از بازیکنان استقلال که نمی‌خواهم نامش را بیاورم حرف‌هایی را به زبان آورده بود که واقعا شرم‌آور بود اما منتظری جواب من را داد و گفت حیدری در حد خودش صحبت کند.
این بازیکن تاکید کرد: منتظری باید بداند منظور من او نبود. او کوچکتر از حدی است که درباره‌اش حرف بزنم. من حرفم به بازیکنی بود که در استقلال بسیار بزرگ است و حرف‌هایی را به زبان آورده بود که شایسته نبود اما جواب او را بازیکنی مثل منتظری بود داد که برایش متاسفم.
حیدری خاطرنشان کرد: قطعا به دیدار شریفی در کمیته انضباطی می‌روم و اگر لازم باشد درد دلم را برای او بازگو می‌کنم. من حرف بدی نزدم و فقط جواب حمله استقلالی‌ها در مصاحبه‌هایشان قبل از دربی را دادم. حالا نمی‌دانم که آیا من باید از استقلالی‌ها ناراحت باشم یا آنها از من.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد