لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

پرسپولیس نیکبخت را نمی‌خواهد !!!!!

 

 

 

                   

                         استنباط اشتباه از حرف‌های حبیب کاشانی سرپرست موقت پرسپولیس در مورد علیرضا واحدی نیکبخت موجب شده تا شایعات جدیدی در مورد بازگشت این بازیکن به تیم سرخ‌پوش پایتخت شنیده شود.
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، تحریف و انعکاس اشتباه حرف‌های کاشانی در مورد نیکبخت موجب شده تا بار دیگر بحث حضور این بازیکن در پرسپولیس مطرح شود اما کاشانی در صحبتی که اخیرا در مورد نیکبخت داشته صراحتا اعلام کرده تلاش خواهد کرد تا محرومیت نیکبخت کمتر شود و این بازیکن بتواند به میادین فوتبال بازگردد. اما جدا از این بحث، حبیب کاشانی و کرانچار در رابطه با موضوع حضور نیکبخت در پرسپولیس صحبتی نکرده‌اند و بحث‌های اخیر در مورد نیکبخت و حضورش در پرسپولیس تنها گمانه‌زنی رسانه‌ای بوده است.در ضمن این باشگاه تمایلی برای جذب نیکبخت ندارد در ضمن فهرست پرسپولیس برای جذب بازیکن فقط یک جای خالی دارد و مسئولان این باشگاه در شرایطی می‌توانند بازیکن جدید بگیرند که این کار با معاوضه یکی از بازیکنان این باشگاه با باشگاه دیگر صورت بگیرد. 

با این شرایط نیکبخت باید به دنبال تیم جدید باشد چون مدتی قبل اعلام کرد که بازیکن تراکتورسازی نیست.البته او در بعضی از مصاحبه‌هایش گفته که شاید به استیل‌آدین برود ولی حمید استیلی هم تمایلی به جذب او ندارد و حتی در ابتدای فصل هم در مورد بحث حضور نیکبخت در تیمش چراغ سبز نشان نداد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد