لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

بیانیه باشگاه استقلال علیه قلعه‌نویی(۳)

 

 

 

 

              

                             از وجود گرگ‌هایی که در کمین استقلال نشسته‌اند ناراحتیم.
باشگاه استقلال سومین بیانیه خود را در خصوص اظهارات امیر قلعه‌نویی منتشر کرد.
باشگاه استقلال پس از دو بیانیه قبلی امروز تازه ترین بیانیه خود را درباره امیر قلعه نویی به شرح زیر منتشر کرد:
استقلال نیاز به تغییرات اساسی و بنیادی داشت که این امر تشخیص داده شد و ایجاد دگرگونی در مجموعه استقلال با سیاست های خاص دنبال شد.
استقلال امروز مجموعه ای است با شخصیت، یکدل و همرنگ که پایگاهی مردمی و ریشه در دل اقشار مختلف مردم دارد. استقلال ملک شخصی فرد یا گروهی نیست و متعلق به آحاد علاقمندان، پیشکسوتان، قهرمانان و همه آنهایی است که صادقانه در جهت رشد و تعالی ورزش و فرهنگ این کشور به خصوص استقلال گام برمی دارند.
رشد و توسعه ی این مجموعه فرهنگی، ورزشی از دیرباز دغدغه فکری فرهیختگان جامعه و به ویژه دست اندرکاران ورزش کشور بوده و در این مسیر افراد خودمحور همواره نقش بازدارنده ای ایفا می کرده اند.
طبیعی است اجرای سیاست بالندگی استقلال با مقاومت فرد یا گروهی که منافع خود را از دست داده می بینند مواجه شود و با مخالفت و کنایه های مروجین لمپنیسم مواجه گردد و غیرقابل انکار است افرادی که بعد از خانه تکانی استقلال راهی به این خانه ندارند واکنش های غیرعادی و همراه باحسادت و عصبایت از خود بروز دهند.
زمانی که اراده مجموعه استقلال بر تحول و ایجاد فضای سالم و صادقانه و احترام متقابل استوار شد، پیش بینی می شد عده ای توخالی با ظاهر عوام فریبانه و اندیشمند نما و حرف های بی پایه و اساس سعی در طرح خود داشته باشند و خود را سوژه روز وانمود کنند و با لفاظی جبران کوتاهی دست از نخیل بلند کنند.
صحبت های روزهای اخیر برخی افراد نشانگر ناگفته هایی بود که بخش هایی از آن ناخودآگاه از زبان آنان بیان شد و ابهامات مختلفی را در اذهان متبادر ساخت. نیازی به پاسخگویی به همه سوالات در یک مقطع زمانی خاص نیست و همه ما زمانی پاسخگوی کارهایمان خواهیم بود.
بیاد داشته باشیم که مردم بهترین قاضی هستند؛ جماعتی که گرما و سرمای ورزشگاه را به جان می خرند، محترم اند اما این جمع همه ی قاضیان عملکرد ما نیستند. آن که بر رفتار و گفتار و عملکرد ما قضاوت می کند شاید قالی باف و کوزه گری‌ست که در پستوی کارگاهی سرد و نمور مشغول به کار باشد و شاید خرده فروشی در پس پیچ و خم های بی انتهای کوچه های شهر و زارعی آفتاب سوخته در روستا و یا پزشکی که پس از یک جراحی سرنوشت ساز نمایش استقلال را از دریچه تلویزیون به تماشا نشسته باشد و ...
قاضیان رفتار و عملکرد ما از همه اقشار و اصناف و در همه اکناف و اطرافند. اینها شاید بر «پازل تاکتیکی» و «روزهای فیفا دی» اشراف نداشته باشند اما به خوبی تفاوت و تضاد را در رفتار و گفتار درک می کنند و ما را به قضاوت می نشینند. همان هایی که در لابه لای صدها ایمیل روزانه باشگاه می نویسند «از وجود گرگ هایی که در کمین استقلال نشسته اند ناراحتیم...»
حرف های عاری از واقعیت و متضاد برخی آقایان حاصل توهم زدگی ست اما این گزافه گویی ها ذره ای تردید به دل استقلال که در مسیر سلامت و صداقت حرکت می کند راه نخواهد داد و مجموعه استقلال به پشتوانه حمایت معنوی میلیونها هوادار فهیم خود – آنها که به خوبی صواب را از ناصواب تشخیص می دهد- به سمت اهداف بلندش گام برمی دارد. "
 

 

*** این بیانیه ها در حالی صادر می شود که قلعه نویی سال قبل استقلال را قهرمان لیگ برتر کرد.  

معلوم نیست اگر استقلال قهرمان نمی شد چه بلایی سر قلعه نویی می آمد. 

 البته واعظ آشتیانی هم در این میان کاملاٌ مقصر است که یک مربی قوی را ول کرد و دلش به صمد مرفاوی خوش

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد