لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

قلعه نویی: من باز هم مصاحبه می کنم!!

 

 

               

                     هیات مدیره باشگاه سپاهان امروز قانونی را تصویب کرد که براساس آن هیچ یک از عوامل این باشگاه حق مصاحبه علیه واعظ آشتیانی و باشگاه استقلال را ندارند.
به نقل از سایت گل، مشخص است که مصوبه جدید هیات مدیره خطاب به امیر قلعه نویی صادر شده تا او از این پس بیشتر حواسش را معطوف به سپاهان کند. قلعه نویی اما در این باره می گوید: «اولا که من هنوز چنین چیزی نشنیده ام،‌ ثانیا اگر هم اینطور باشد من اصلا این قانون را قبول ندارم. حضرت علی می گوید حقت را باید بگیری. من نمی توانم دست روی دست بگذارم تا تا توسط آقایان به همه چیز متهم شوم. 

امیر قلعه نویی اصلا مشکلی با استقلال ندارد و تمام بحث من فقط در مورد یک نفر است. اگر خاطرتان باشد ابتدای فصل جواب مصاحبه های تحریک آمیز آنها را نمی دادم،‌ اما آقای واعظ با یک روزنامه مصاحبه کرد و گفت قلعه نویی جرات جواب دادن ندارد. از آن به بعد بود که تصمیم گرفتم حقایق را به مردم بگویم.» امیر قلعه نویی در خصوص حضور جدی سپاهان در کورس قهرمانی و رقابت با استقلال می گوید: «من کاری به نتایج تیم های رقیب ندارم ولی این را باید بگویم که این فقط ۵۰ درصد قدرت سپاهان است. وقتی هادی عقیلی و محرم نویدکیا به ما اضافه شوند سپاهان دیگری را خواهید دید.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد