لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

استعفای واعظ آشتیانی و مخالفت هیئت مدیره باشگاه استقلال!!!

 

 

 

                              بالاخره مشکل مدیران دو شغله گریبانگیر واعظ آشتیانی هم شد و او را مجبور کرد که از مدیر عاملی باشگاه استقلال استعفا بدهد بلکه با رفتن واعظ مشکلات استقلال حل بشه

 

همچنین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال عصر دوشنبه با حضور کلیه اعضا در محل باشگاه استقلال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه استقلال،‌در این نشست آخرین وضعیت باشگاه استقلال و  همچنین برنامه‌های پیش روی باشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. بررسی استعفای غیرمنتظره امیررضاواعظی‌آشتیانی مدیرعامل باشگاه نیز از مواردی بود که در جلسه اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال مورد بررسی قرار گرفت که اعضا به اتفاق با آن مخالفت کردند.

هیئت مدیره استقلال با اشاره به اینکه در شرایط فعلی گزینه مناسبی برای جایگزینی واعظی‌آشتیانی مدنظر ندارند بر ادامه حضور وی در سمت مدیرعامل باشگاه استقلال  تاکید کردند. اما با توجه به در پیش بودن سفر حج تمتع برای واعظی آشتیانی درخواست  مرخصی یک ماهه وی باموافقت هیئت مدیره روبرو شد و مقرر است در غیاب وی مسئولیت امور اجرایی باشگاه را محمدسعید نفریه یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال بر عهده گیرد.

همچنین هیئت مدیره تصمیم گرفت در صورتی که بحث دو شغله بودن مدیرعامل استقلال مطرح شود به استناد ماده 94 از فصل 12 حقوق و تکالیف کارکنان دولت، وی را برای چهارماه به عنوان سرپرست باشگاه استقلال منصوب نمایند که البته این تدبیر در صورت بروز منع قانونی برای ادامه حضور واعظی آشتیانی در سمت مدیرعاملی استقلال اجرایی خواهد شد.

واعظی آشتیانی علاوه بر مدیرعاملی عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال نیز هست که حتی در صورت دراختیار داشتن پست سازمانی و دولتی منعی برای عضویت در هیئت مدیره استقلال وجود ندارد.

در جلسه هیئت مدیره استقلال آقایان خسرودانشجو، امیدوار رضایی، علی انصاری، واعظی آشتیانی و محمدسعید نفریه حضور داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد