لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

کاشانی : کریمی در نیم فصل به پرسپولیس برمی گردد !!

 

 

 

           

                           حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت : در صورت موافقت هدایتی ، کریمی در نیم فصل به پرسپولیس باز می گردد. 

وی درباره احتمال حضورش به عنوان مدیرعامل تصریح کرد: در حال حاضر رایزنی هایی در حال انجام شدن است و در صورتی که مشکل دو شغله بودن من حل شود، مدیرعامل پرسپولیس خواهم شد. وی درباره این که قبلاً اعلام کرده بود مدیرعامل نمی شود اما حالا نظرش تغییر کرده؛ اظهار داشت: نظرم عوض نشده اما بنا بر تکلیفی که به من داده اند حالا که با نظر سعیدلو آمده ام می خواهم بیشتر به پرسپولیس خدمت کنم. با این حال نباید در شورای شهر دچار مشکل شوم و موضوع دوشغله بودنم باید برطرف شود. کاشانی در خصوص احتمال بازگشت علی کریمی؛ عنوان کرد: درصورتی که هدایتی موافقت کند کریمی قطعاً در نیم فصل به پرسپولیس بازمی گردد. این بازیکن پس از انتخابم به من زنگ زد و تبریک گفت و بسیار دوست دارد که دوباره قرمز پوش شود. امیدوارم این اتفاق بیفتد. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره مشکل مالی بازیکنان گفت: مشکل مالی را خیلی سریع حل می کنیم. با این وجود بازیکنان باید بدانند یکدلی و رفاقت را در بین خودشان بیشتر رعایت کنند. وی درباره حضور مهاجمان زیاد در پرسپولیس یادآور شد: با کرانچار صحبت می کنم تا در نیم فصل تعداد مهاجمان خود را کم کنیم و این بازیکنان در تیم های دیگر بتوانند خودشان را نشان دهند البته من در پرسپولیس با هیچ کس از کادر فنی و بازیکنان مشکلی ندارم و همه آنان را دوست دارم. 

کاشانی خاطرنشان کرد: درست است که من مسئولیت دارم اما باید بدانیم در فوتبال افرادی مثل دادکان هستند که در خانه نشسته اند. ما باید این امکان را فراهم کنیم تا این افراد بتوانند در عرصه فوتبال حضور داشته باشند. وی درباره دیدار با کرانچار گفت: جلسه خوبی برگزار کردیم. خواسته های خودم را به او گفتم. کرانچار نیز مشکلاتش را به من گفت. کاشانی درباره دیدار مقابل مقاومت سپاسی گفت: بازی سختی داریم اما باید به ۳ امتیاز برسیم تا تیم از بحران پیروز نشدن در تهران خارج شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد