لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

پرسپولیس به کسر ۶ امتیاز تهدید شد!!!!!!!!!!

 

 

 

 

                                     باز هم بحران کسر امتیاز در پرسپولیس !!                   

باشگاه پرسپولیس در پی شکایت دو بازیکن پانامایی در آستانه کسر ۶ امتیاز قرار گرفت.
چند روز پس از حضور حبیب کاشانی در باشگاه پرسپولیس باز هم مشکلات گذشته گریبانگیر این مدیر شد.
دو بازیکن پانامایی که حدود ۴ سال پیش و در زمان مربیگری راینر سوبل و مدیریت فنی علی پروین به پرسپولیس آمدند و دقایق کمی بازی کردند در شکایتی به فیفا خواستار مطالبات خود شدند. آنها تهدید کرده‌اند تا ۱۰ روز آینده مسئولان پرسپولیس باید ۶۰ هزار دلار پرداخت کنند.
این نامه به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شده است.
گفتنی است پرسپولیس در هفتمین دوره لیگ برتر و در زمان مدیریت کاشانی نیز به دلیل شکایت رافائل؛ بازیکن نیجریه‌ای که در زمان محمد حسن انصاری‌فرد به عضویت این تیم درآمده بود به کسر ۶ امتیاز محکوم شد.  

 

*** در همین حال سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به شکایت ۲ بازیکن پانامایی گفت: تلاش می‌کنم این بار از کسر ۶ امتیاز جلوگیری کنم.
حبیب کاشانی درباره اعتراض دو بازیکن پانامایی به فیفا عنوان کرد: متاسفانه دو بازیکن پانامایی امروز در نامه‌ای ما را تهدید کرده‌اند. آنها با شکایت به فیفا از باشگاه پرسپولیس خواسته اند ۶۰ هزار دلار پرداخت کند در غیر این صورت ۶ امتیاز از پرسپولیس از طریق فیفا کم خواهد شد.
کاشانی ادامه داد: تمام تلاشم را برای رفع مشکلات انجام می‌دهم. این شانس من است که این اتفاقات برایم رخ می‌دهد. من نمی‌توانم به آلفا و فیفا بگویم سرپرست پرسپولیس هستم؛ به همین دلیل سریعا اقدامات لازم را انجام داده‌ام و تلاش می‌کنم این بار برخلاف دفعه گذشته از کسر ۶ امتیاز جلوگیری کنم.
کاشانی در خصوص دیدارش با افشین قطبی تصریح کرد: خیلی از حرف‌های آن جلسه باید بماند اما برخی‌های می‌خواستند بین من و افشین قطبی فاصله بیندازند. با او صحبت کردم و به او گفتم اگر الان شناسنامه‌ ایرانی دارید به خاطر من است و خودش نیز این موضوع را تائید کرد. خاطرات گذشته را مرور و مشکلات کوچک را برطرف کردیم.
سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره حمایت از کرانچار گفت: من با دو یا سه بازی ضرب الاجل برای کرانچار نمی‌گذارم. او یک مربی با کارنامه است و در جام جهانی حضور داشته است. سعی می‌کنم پای این مربی بمانم و از او حمایت کنم مگر اینکه شرایط ویژه ای پیش آید.
کاشانی اظهار داشت: همانطور که بعد از بازی با مقاومت سپاسی گفتم هواداران نباید تیم را تنها بگذارند. برای من حضور آنها در ورزشگاه و حمایت از پرسپولیس ارزش‌ زیادی دارد.
کاشانی درباره حضور علی کریمی در پرسپولیس در نیم فصل گفت: تمام تلاش خودم را انجام می‌دهم و به کمک هدایتی و خود کریمی نیاز دارم. مشکلات مالی در این بین جایی ندارد و ط باید شرایط مهیا شود. البته در بررسی‌هایی که داشته‌ایم می‌توانیم کریمی را با یک بازیکن خود جایگزین کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد