لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

روانخواه و برهانی در مؤسسه حمایت از کودکان سرطانی (محک)

 

 

  

                         

                    به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (سلام‌الله علیها) امید روانخواه و آرش برهانی با کودکان مبتلا به سرطان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه استقلال، در برنامه‌ای که به همت کمیته فرهنگی باشگاه استقلال و استقبال موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان (محک) برگزار شد، دو بازیکن با اخلاق و شایسته استقلال ظهر امروز با کودکان مبتلا به سرطان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار یک ساعته که باحضور حجت‌الاسلام مالک،‌مسئول کمیته فرهنگی و حیرانی، رئیس کمیته روابط عمومی برگزار شد مسئولان محک ضمن تقدیر از حضور  چهره‌های دوست داشتنی استقلال در بیمارستان تخصصی محک، بازیکنان را با نحوه فعالیت و خدمات این موسسه آشنا کردند.

همچنین روانخواه و برهانی با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان دیدارهای صمیمانه‌ای با کودکان تحت درمان در بیمارستان محک داشتند و در گفتگو با آنان از روند درمانی مبتلایان به سرطان آگاه شدند.

انتشار خبر حضور روانخواه و برهانی باعث شده بود که بچه‌های ساکن محک از ساعت‌ها قبل در انتظار دیدار چهره‌های محبوب‌شان باشند و با دیدن ستاره‌های استقلال لبخند بر لب‌های‌شان نشست.

مدیران محک درگفتگو با استقلالی‌ها با تشکر ازاقدام انسان‌دوستانه بازیکنان استقلال این حرکت را ناشی از آگاهی افراد از وظایف اجتماعی و احساس مسئولیت آنان نسبت به جامعه دانستند و اظهار امیدواری کردند همکاری‌های مجموعه استقلال با موسسه خیریه محک بیش از گذشته باشد.

  

این حرکت برهانی و روانخواه خیلی ارزشمند و قابل تقدیره  

 

در ضمن قبلاٌ در این پست اطلاعاتی راجع بع مؤسسه محک ارائه کردم. بد نیست بخونید : 

 

http://lige-bartar-iran.blogsky.com/1387/12/28/post-23/ 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد