لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

برنامه مسابقات فوتبال جام باشگاه های آسیا

سلام به همه

برنامه مسابقات فوتبال جام باشگاه های آسیا دور برگشت

 

سه شنبه اول اردیبهشت 88

 

الغرافه قطر  -  پرسپولیس

سپاهان  -  بنیادکار ازبکستان

  

چهارشنبه  دوم اردیبهشت 88

 

استقلال  -  ام صلال قطر

پاختاکور ازبکستان  -  صبا

 

حضور رایگان در عرصه تبلیغات اینترنتی

اطلاعیه روابط عمومی فدراسیون در مورد بیانیه توهین آمیز مایلی کهن

سلام به همه

 

 اینم نقطه نظرات فدراسیون: 

روابط عمومی فدراسیون فوتبال با رد کردن بیانیه سرمربی تیم ملی در ادامه توضیح داد: ما از تمام روزنامه ها و رسانه های ورزشی درخواست داریم که در این شرایط به ما کمک کرده و به دعوای دو نفر دامن نزنند. این به زیان فوتبال ما هم در زمینه ملی و هم باشگاهی است. تیم ملی در شرایط حساسی قرار دارد و استقلال هم روزهای داغ لیگ و جام باشگاه ها  را تجربه می کند. البته حرکت سرمربی تیم ملی را هم محکوم می کنیم.

هیچکس نباید با این ابزار به طرف دوم اهانت کند. و ما تلاشمان را برای تنش زدایی در این اختلاف کهنه انجام می دهیم. ولی باز هم تکرار می کنیم و از رسانه های ورزشی می خواهیم که جو را آرام کنند.

 

*** با توجه به این بیانیه دیگه در مورد مطالبی که مایلی کهن نوشته مطلب نمی نویسم تا ببینیم حاج آقا اصلاح می شه یا نه !  

 

حضور رایگان در عرصه تبلیغات اینترنتی 

نقطه نظرات وکیل استقلال در مورد اطلاعیه توهین آمیز مایلی کهن

سلام به همه

این متن مربوط به غلامرضا علیپور وکیل سابق باشگاه استقلال است:

صحبت های محمد مایلی کهن علیه قلعه نویی را مطالعه کردم. الفاظ بکار رفته در این بیانیه توهین بسیار بزرگی به سرمربی استقلال بود. این صحبت ها توهین مستقیم به قلعه نویی است. جرم زمانی سنگین تر می شود که که این توهین و تحقیرها در یک جمع عمومی و ملأ عام انجام گرفته است. سرمربی تیم ملی علاوه بر تحقیر و توهین به یک فرد شناخته شده ، اذهان عمومی را نیز تشویش کرده است.

مایلی کهن پا را از حد و حدود و خطوط قرمز و قوانین اجتماعی فراتر گذاشته است. اینگونه حرف زدن در شأن سرمربی تیم ملی نیست. قلعه نویی می تواند می تواند بلایی به مراتب بدتر از آنچه که وکلای دایی بر سر مایلی کهن آوردند، درآورد. این مصاحبه بین یک تا سه سال حبس و زندان دارد. بر اساس مواد 11 و 13 قانون ، مایلی کهن محکوم است. این اطلاعیه هیچ جای دفاعی برای مایلی کهن نمی گذارد. توهین و تهمت هایی که او به قلعه نویی وارد کرده در هیچ محکمه و با هیچ مدرکی قابل دفاع و اثبات نیست. صد در صد مایلی کهن محکوم است.

حتی اگر قلعه نویی نخواهد شکایت کند چون جرم مایلی کهن یک جرم عمومی است، دادستان می تواند به عنوان مدعی العموم تقاضای رسیدگی به این جرم را داشته باشد. حتی رضایت دادن احتمالی قلعه نویی هم مانع از رسیدگی به این پرونده نخواهد شد. 

توهین مایلی کهن، باشگاه استقلال و هواداران میلیونی آن را نیز شامل می شود. جدا از این ، قلعه نوعی سرمربی یک تیم با حدود 20 میلیون هوادار است و سابقه مربیگری در تیم کشور را نیز دارد.  

چیزی که من تعجب می کنم اینکه بر اساس حکم شکایت دایی، مایلی کهن ممنوع المصاحبه است و نباید با رسانه ای مصاحبه و گفتگو کند. اما مدتی می شود که این قانون توسط او زیر پا گذاشته شده و کسی هم عکس العملی نشان نمی دهد. 

 

 

حضور رایگان در عرصه تبلیغات اینترنتی 

اطلاعیه توهین آمیز مایلی کهن در مورد قلعه نویی وطرفداران استقلال

سلام به همه 

 

محمد مایلی کهن علیه اظهارات امیر قلعه نویی و باشگاه استقلال بیانیه ای را صادر کرد.
محمد مایلی کهن، سرمربی سایپا و تیم ملی در واکنش به اظهارات امیر قلعه نویی و باشگاه استقلال بیانیه ای را به شرح زیر منتشر کرد:
بسمه‌تعالی
مردم عزیز، قهرمان و دوست داشتنی ایران سربلند و همیشه جاوید. این روزها پس از بازی شرافتمندانه ای که تیم سایپا با جوانان برومند و شایسته اش برابر رقیب خود انجام داد و به اذعان همه؛ تیم سایپا صرفا به ارائه یک بازی با برنامه، کاملا جوانمردانه و پاک پرداخت؛ اما متاسفانه هم به هنگام مسابقه و هم طی روزهای اخیر مورد هجوم ناجوانمردانه ترین الفاظ در میدان مسابقه و بیرون از آنکه تنها از شعبان بی‌مخ‌ها و نوچه هایشان بر می‌آید؛ پرداختند و درصدد آن هستند که ضعف‌های فنی خود را به این و آن نسبت بدهند و هر آنچه که خود و نوچه هایشان لایق آن هستند با سیاه نمایی هر چه تمام‌تر به این و آن نسبت داده، تا شاید بتوانند ضعف های فنی خود را به نوعی از چشم این و آن پنهان و لاپوشانی کنند.
لذا به همین منظور به این آقایان کوتوله و عوام فریب (کل یوم) که حتی فاقد مدرک تحصیلی برای گروهبان قندلی شدن هستند اما لقب ژنرال را یدک می‌کشند می‌گویم که از گل دقیقه ۹۰ سایپا و پیامی که آن گل به پهنای ایران عزیز اسلامی داشته؛ پند گرفته و هر چه سریعتر دست از نوچه بازی و نوچه پروری برداشته از کارهای ناثواب و عوام فریبی دست بردارند.
بدیهی است هیچ دستی برتر و بالاتر از دست خداوند عزوجل نیست و اوست که اگر بخواهد کسی را خوار نماید، خوار و اگر کسی را عزیز بداند عزیز خواهد کرد. این مطلب شامل حال گنده باقالی‌هایی که به عنوان نوچه در کنار این آدم کوتوله هستند نیز می‌شود.
محمد مایلی کهن

 

 *** خوب دوستان عزیز  

دیدید چیزی که در مورد این آدم می گفتم درست بود و این حاج آقا با لمپن های بی ادب کوچه و بازار هیچ فرقی نداره و فقط با عنوان حاجی و با ظاهری مذهبی اصل خودش را پوشانده !  

 

 منبع : http://www.bordobakht.com/global/news11423.html 

 

 

حضور رایگان در عرصه تبلیغات اینترنتی 

اطلاعیه باشگاه استقلال درباره اظهارات مایلی کهن

ادبیات خود را اصلاح نمایید 

 

باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال به دنبال اظهار نظرات شب گذشته (جمعه ۲۹/۰۱/۸۸) محمد مایلی کهن ، سرمربی تیم ملی ایران اقدام به صدور اطلاعیه ای کرد:

ظرف دو روز گذشته جناب آقای محمد مایلی کهن، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و تیم سایپا به اظهار نظر درباره باشگاه استقلال پرداخته است که لازم می دانیم مواضع باشگاه را نسبت به گفته های ایشان اعلام داریم: 

1- ایشان در مصاحبه با برنامه ورزش از نگاه دو در شب  گذشته  عده ای از تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی در روز پنجشنبه گذشته را با قماربازان و شرط بندها در انگلیس مقایسه کردند. 

سرمربی تیم ملی ایران قطعاً آگاه هستند فعل حرامی مانند قمار و شرط بندی جایگاهی برای دفاع و قیاس با دیگر رفتارها در دین مبین اسلام از خود باقی نمی گذارد . مقایسه اوباشهای انگلیسی با عده ای از طرفداران قیاس نامناسبی بود و فراموش نکرده ایم در سالهای نه چندان دور آشوبگرهای انگلیسی چه فجایع خونباری را در بروکسل بلژیک به وجود آوردند. 

چگونه است که اکنون آقای محمد مایلی کهن با شنیدن چند شعار زشت، غیراخلاقی و ناپسند علیه خود ، قماربازان و شرط بندهای انگلیسی را ترجیح می دهند؟ گرچه اعتقاد داریم تعدادی از تماشاگرنماها همواره تلاش می کنند با رفتارهای زشت خود فضای ورزشگاه ها را آلوده کنند، اما کاش آقای مایلی کهن برای خیل عظیم تماشاگران فوتبال ما که به اصول تشویق و حمایت پایبند هستند، در گفته هایشان تفکیکی قائل می شدند. 

از ایشان انتظار می رود ضمن اصلاح ادبیات خود به گونه ای برخورد کنند که نشان از بزرگی، تواضع و گذشت سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان داشته باشد و مطمئناً این گونه رفتار ها و اظهارات در شان فردی که خود را مقید به آموزه های دینی می داند ، نخواهد بود. 

2-از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به عنوان نماینده تمامی مربیان فوتبال کشورمان انتظار می رود افتخارات یک باشگاه را بدون ارائه مدارک و مستندات قانونی و محکمه پسند با نام «تبانی» به سخره نگیرند و مبادرت به نکاتی نکنند که فاقد ارزش اخلاقی و قانونی است. بدیهی به نظر می رسد باشگاه استقلال حق رسیدگی و شکایت های قانونی را برای خود محفوظ می داند. 

3- باشگاه استقلال هرگونه توهین به فرد و گروهی را توسط عده ای از تماشاگر نماها محکوم کرده و از هواداران تیم استقلال می خواهیم فقط به تشویق و حمایت از تیم خود بپردازند.

 

*** بازم این آقای مایلی کهن خواست به ملت فیض برسونه ولی خراب کرد ...  

 

رک و پوست کنده با امیر قلعه نویی!

سلام به همه

یکی از نکاتی که در بازی شطرنج به بازیکن آموزش داده می شه، تکنیک های آخر بازیه . یعنی زمانی که مهره های زیادی از دست رفته و زمین در اختیار چند مهره است. در این حالت روش های مختلفی به بازیکن یاد میدهند که چطوری نتیجه را به نفع خودش تموم کنه.

استقلال در این فصل با این مشکل زیاد مواجه بود. بازیهای زیادی را در دقایق پایانی از دست داد. بازی با پرسپولیس ، سایپا و الاتحاد و ...

 این موضوع نشون می ده که قلعه نویی در این زمینه توانایی زیادی نداره

 

از طرف دیگه با اینکه به مرفاوی و فکری هم احترام می گذارم ولی باید اعتراف کرد که کادر مربیگری استقلال دانش لازم برای کمک به قلعه نویی و حفظ نتیجه در لحظات پایانی بازی را نداره

یه طرف دیگه این موضوع هم بازیکنان هستند که باید با رعایت نکاتی که مربیان در تمرینات و رختکن به اونها ارائه می کنند ، نتیجه را به نفع تیم خودی تموم کنند. (این قسمت را سیاوش اکبرپور باید چند بار بخونه  )  

امیر قلعه نویی و نوستالژی رؤیاهای از دست رفته!

سلام به همه

فصل 87-86:

استقلال وضعیت نامناسبی داشت. اول فصل ناصر حجازی سرمربی استقلال شد. ولی نتایج خوبی نگرفت. باخت و مساوی پشت سر هم !!

بعد نوبت فیروز کریمی بود تا بیاد و استقلال را به باد بده ! دوباره باخت و مساوی بود که نصیب استقلال می شد!

در آخرین روزها امیر قلعه نویی با سلام و صلوات  اومد !

باز هم استقلال در لیگ برتر خوب نتیجه نگرفت ولی بهر زوری بود جام حذفی رو برد تا استقلال فصل 87-86 را بدون جام تموم نکنه

فصل 88-87:

استقلال با برد شروع کرد ولی چهار هفته پشت سر هم نتیجه نگرفت و تا رده هفدهمی هم پائین رفت. اون روزها برق شیراز در بالای جدول می تاخت و پیکان برای خودش ماشین شده بود و ویراژ می داد! ذوب آهن هم برای همه شاخ و شونه می کشید!

از هفته پنجم به بعد ورق برگشت . استقلال 9 بازی رو پشت سر هم برد و مساوی کرد. بعد استقلال به فولاد یعنی تیم مجید جلالی باخت اونهم در تهران!

بعد از این شوک دوباره ورق برگشت و استقلال چهار هفته برد.

باخت به سپاهان دراصفهان شوک بعدی بود!

بعد از اون استقلال یک باخت داشت . اونهم به شاگردان غلام پیروانی در شیراز !

بدترین نتیجه ممکنه در این دو بازی آخر استقلال با فولاد و سایپا بدست اومد که عملاٌ استقلال را از قهرمانی دور کرد

کاری به این نداریم که استقلال قهرمان می شه یا نه ولی خداییش استقلال خوب بازی کرده و نتایجی شگفت انگیزی هم داشته . به این پست توجه کنید

قلعه نویی خسته از این راه طولانی. انتظار داشت که حداقل در لیگ برتر با قدرت ظاهر بشه و دوباره جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببره !

ولی حاشیه های زیادی از طرف دوستان و سایرین برای این تیم ایجاد شد. این مطلب و این مطلب را بخوانید.

خوب تلاش این افراد به نتیجه رسید و اون چه نباید بشه شد

من بندرت برنامه ورزش از نگاه دو را می بینم. ولی جمعه شب بر حسب اتفاق تلویزیون را روشن کردم و زدم شبکه دو

در این لحظه تصاویر مربوط به واکنش های امیر قلعه نویی در بازی استقلال ساپیا پخش می شد

همه نگران حال قلعه نویی بودند.

همون لحظه قلعه نویی اومد روی خط !

قلعه نویی گفت که دو سه هفته است که آرامش ندارد و حرف و حدیث هایی که در مورد تبانی و ... زده شده بدجوری روی اون تأثیر گذاشته. ناراحت بود . خیلی ... . گفت که مسئولیت این شکست ها را بعهده می گیره !

قبل از دیدن این برنامه ، تصمیم داشتم یه پست نون و آبدار برای قلعه نویی بنویسم . ولی دیدن این تصاویر و حرص و جوشی که می خورد و حرفهایی که زد ، نظرم رو تغییر داد

حالا می گم که قلعه نویی گردن استقلال و استقلالی ها حق داره .

اون تنها مربی استقلاله که دربی رو نباخته !

بهترین نتایج استقلال در لیگ برتر هم مال این مربیه !

گرچه لیگ برتر تقریباٌ از دست رفته ولی هنوز جام حذفی باقی مونده و باید هرطور شده این جام در خانه استقلال بمونه !

در آخر می خواستم بگم همونطور که طرفداران استقلال بعد از بازی ساپیا و استقلال نشون دادند ، قلعه نویی باید به عنوان سرمربی استقلال باقی بمونه تا فصل بعد انتقام این فصل رو بگیره ! 

 

۲۰ دقیقه به خاطر قلعه نویی !

سلام به همه 

 

تماشاگران استقلال پس از پایان بازی استقلال و سایپا ورزشگاه را ترک نکردند. آنها که بشدت به حمایت از قلعه نویی پرداخته بودند، ترجیح دادند تا به پایان رسیدن کنفرانس خبری پس از بازی در استادیوم بمانند. استقلالی ها چیزی حدود ۲۰ دقیقه منتظر قلعه نویی شدند که البته سرمربی استقلال پس از پایان کنفرانس در جمع آنها حاضر شد و به احساسات هواداران خود پاسخ گفت. 


یک ساعت در وقت اضافه 


هواداران استقلال یک ساعت پس از پایان بازی ورزشگاه را ترک کردند. شدت ناراحتی آنها به حدی بود که قادر به ترک استادیوم نبودند. آنها بر روی سکوها حیرت زده و گریان نشسته بودند تا جایی که نای بلند شدن را نداشتند . در این بین ۲ ، ۳ تن از هواداران آبی که بشدت از تساوی استقلال حالشان بد شده بود.  

 

ضمن اینکه بازی ۲ تیم با یک دقیقه سکوت آغاز شد. مرگ یک هوادار استقلال به دلیل باخت این تیم مقابل الاتحاد سبب شد تا این دیدار با یک دقیقه سکوت شروع شود. استقلالی ها با به دست داشتن قاب عکس روزبه بهرامی یاد این هوادار را گرامی داشتند.

حاشیه استقلال پس از مساوی با سایپا

سلام به همه

پنجشنبه 27 فروردین 88

تهران استادیوم آزادی

بازی ماقبل آخر فصل در برابر سایپا

قلعه نویی بالا و پائین می پره

حرص و جوش می خوره

با آرش برهانی سر جنگ داره

از زمین و زمان برای استقلال استرس ایجاد می شه

دقیق 86 استقلال جلو میفته و 6 دقیقه بعد نتیجه را دست می ده !

سوت پایان بازی ! تمام شد ! استقلال با سایپا مساوی کرد!

قهرمانی تقریباٌ از دست رفته

بازی مهم استقلال و سایپا هم تموم شد و حسرت استقلال برای امتیازهایی که از دست داده دو چندان !

 

استقلال هجومی بازی می کرد ولی استرس در همه بازیکنان و کادر فنی و از همه بیشتر در امیر قلعه نویی موج می زد

 

از اون طرف هم ‌مایلی کهن با تاکتیک دفاعی و با نیم نگاهی به ضد حمله قصد داشت استقلال را متوقف کنه که موفق شد. 

دقایق پایانی بازی برای استقلال کشنده و زجرآور بود.

یه اشتباه ناشیانه از اکبرپور و خطا به نفع سایپا !

جایگیری نامناسب و رها نمودن یار حریف توسط اکبرپور!

این اکبرپور هم امسال سرطانی شده با این سوتی هاش !

از تیم مایلی کهن انتظار نمی رفت که بازی درست وحسابی داشته باشه ولی از استقلال انتظار داشتیم که بهتر بازی کنه و روی مایلی کهن رو کم کنه ...

ولی نشد که نشد ...

بررسی و تحلیل نتایج هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال فصل ۸۸-۸۷

سلام به همه

صبا  1  -  مس کرمان  3

بدون هیچ حرف و حدیث و نکته اضافی باید گفت که مس کرمان با مظلومی کولاک کرده.  صبا هم حرفی برای گفتن نداشت. در خانه سه تا خورد و صداش هم در نیومد!

راه آهن  2  -  فولاد  1

فولاد هم هر چی انرژی داشت مقابل استقلال خرج کرده بود و در ایستگاه راه آهن متوقف شد.  داود حقی بازی قابل توجهی داشت. ضمن اینکه با رفتن محمود یاوری و آمدن مهدی تارتار وضعیت کادر فنی راه آهن متحول شده بود. ایول به بر و بچ شهرری !

پیکان  1  -  پاس همدان  صفر

روزگاری پاس تیم مطرحی بود. خیلی منظم و با دیسیپلین. ولی الآن حال و روز خوبی نداره. بگوویچ هیچ وقت مربی بدردبخوری نبوده و در پاس هم کاری زیادی نتونسته انجام بده. پاس در نیمه دوم جدول قرار داره . پیکان هم بعد از رفتن مدیر روستا دچار تغییر و تحول شده و فعلاٌ که نتیجه گرفته ...

داماش  3  -  برق شیراز  1

هر چند داماش هم به همراه برق شیراز از لیگ برتر سقوط می کنه ولی بازی خوب این تیم باعث شد تا یه برد پر گل به روزهای آخر لیگ نزدیک بشه. برق شیراز هم که دیگه بوی الرحمن می ده و هفته پیش به لیگ دسته یک سقوط کرد.

مقاومت شیراز  صفر  -  پیام خراسان  1

پیام در شیراز کار بزرگی کرد و سه امتیاز مهم رو بدست آورد. مقاومت همیشه در میانه چجدول بوده و در این فصل هم وضعیتش همینطوره. البته هنوز برای پیام ریسک سقوط به دلیگ دسته یک وجود داره .

ابومسلم  1  -  سپاهان  2

فکر می کنم ابومسلم باید یه خونه تکونی اساسی داشته باشه . با این مربی و این ارنج به هیچ جا نمی رسه. احتمال سقوط ابومسلم به لیگ دسته یک هم وجود داره ! سپاهان هم که همه قبول دارند تنها باشگاه ایران در سطح حرفه ایه و فرهاد کاظمی هم انصافاٌ خوب کار کرده. هر چند امسال سپاهان نتونست در حد و انداز همیشگی ظاهر بشه.

استقلال اهواز  2  -  پرسپولیس  1

به نظرم این فصل پرسپولیس دچار مشکلات فصل قبل استقلال شده. تعویض پی در پی سرمربی ، حاشیه های بازیکنی مثل نیکبخت ، تعویض کادر باشگاه و ... بهر حال پرسپولیس دیروز خوب کار نکرد و دست خالی از اهواز برگشت. خداداد عزیزی هم سرمربی استقلال اهواز شده و دار ه از راه دور تیم را کنترل می کنه. خدا کنه استقلال اهواز در لیگ برتر بمونه.

ذوب آهن  3  -  ملوان انزلی صفر

خوب پیش بینی ها درست از آب درآمد و ملوان خیلی ضعیف بازی کرد. خلاصه  قوی سپید انزلی با بال و پر شکسته از اصفهان به انزلی پرواز کرد.  خوب تقدیر این جوری شده که استقلال چشم به قلم های تیمی مثل ملوان داشته باشه !  ذوب آهن محکم و قوی به طرف قهرمانی خیز برداشته !

استقلال  1  -  سایپا  1

در مورد این بازی مفصل می نویسم. ولی باید بگم استقلال می تونست نتیجه رو به نفع خودش تموم کنه . ولی عدم دقت در ضربات آخر ، اشتباهات داوری ، بازی دفاعی سایپا و ... دست به دست هم داد تا استقلال نتونه نتیجه دلخواهش رو بگیره .  

 

مایلی کهن : شاید بعضی ها توصیه مرا کردند تا مربی تیم ملی شوم (۳)

 سلام به همه 

روزها گذشتند و دایی به سرمربی گری تیم ملی رسید.   

در این گیرودار بود که دایی در آزادی به عربستان باخت و باعث شد ورزش کشور با ناکامی فوتبال به چالشی بزرگ کشیده شود و تمام مردم از این اتفاق به خشم آیند،  و حکم برکناری‌اش صادر شد.در این زمان دایی به خبرنگاران گفت: «مایلی‌کهن سرمربی تیم ملی می‌شود.»  

 

چون او می‌دانست این آخرین خاکریزش را هم دشمن از او می‌گیرد. همانگونه که روزی دایی روی کار آمده بود ، به همان ترتیب میدان را به حریفش واگذار کرد.   

هرچه هست حالا مایلی کهن سکاندار فوتبال ملی ایران است. مردی که باید در کمتر از دو هفته، 3 بازی حساس را با تیم ایران پشت سر بگذارد و تیم ملی را به جام جهانی برساند. 

منصور پورحیدری با تاکید بر ضرورت حمایت از محمد مایلی‌کهن می‌گوید:« اصلاً اینجا بحث شخص مطرح نیست بر هعمه ما واجب است که از تیم ملی دفاع کنیم حتی اگر یک چوب خشک را سرمربی می‌کردند، باید حمایت می‌شد تا تیم ملی بتواند با همدلی جهانی شود.»  

 

منبع:  http://entekhabnews.com/portal/index.php?news=2477  با تلخیص

حاشیه ها بلای جان استقلال !

سلام به همه

حاشیه هایی که آمدند ...

چه از طرف خودی ها ...

چه از طرف سایرین ...

شایعه تبانی ...

حرفهای جوادزرینچه ...

مجتبی جباری ...

رضا رجبی ...

رینالدو ... !!!

داوران چاق ...

کمیته داوران و مسعود عنایت ...

شکایت و دادگاه ...

پنالتی های سوخته ...

مذاکره با مربیان خارجی ... 

لوکا بوناچیچ ...

آلبرتور زاکرونی ...

دروغ پردازی خبرگزاری های به اصطلاح رسمی ...

میثم منیعی ...

درگیری فرورگاه ...

مشکلات تمدید قراردادها ...

فدراسیون دوچرخه سواری ...

چکار کردند با استقلال !؟

چه چیزی از استقلال می خواستند !؟

می خواستند هرطوری شده استقلال قهرمان نشه !؟

استقلال خار چشم یه عده شده بود !؟

چقدر حقیرند کسانی که کاری کردند که بهترین تیم تاریخ فوتبال ایران (آمارش را بعداٌ می نویسم) قهرمانی را از دست بدهد

حتماٌ الآن با خیال راحت نشسته اند و از بالا و پایین پریدن ها و حرص خوردن های امیر قلعه نویی حسابی کیف کرده اند !؟

*** در پست جداگانه در مورد امیر قلعه نویی می نویسم

 

دیروز فرصت زیادی نداشتم و فقط رسیدم یکی دو پست بنویسم مخصوصاٌ مطلب مربوط به مایلی کهن !

حرف زیاده ...

مایلی کهن : شاید بعضی ها توصیه مرا کردند تا مربی تیم ملی شوم (۲)

سلام به همه 

 با این وجود مایلی چهره‌ای محبوب برای مردم نبود.  دیسیپلین او در برخورد با ستاره ها، فشار برای تغییر ظاهر بازیکنان و رفتار همچنان عصبی‌اش در ضرب و شتم خبرنگاران منتقد و از همه مهمتر برخورد نامهربانه او با بازیکنان استقلال باعث می‌شد که او در میان بسیاری از هواداران پر و پا قرص فوتبال و نسل جوان پس از سال 76، چهره‌ای منفور باشد. اگرچه تیم او این قدر محبوب بود که همان طور که خودش می‌گوید: «برای اولین بار فوتبال را به سجاده‌های مردم» ببرد !

 

مایلی کهن اما پس از ناکامی در بازی‌های مقدماتی جام جهانی و شکست برابر قطر که شانس صعود مستقیم را از ایران گرفت توسط مصطفوی برکنار شد. اتفاقی که اگرچه بدون هماهنگی مسئولان سازمان ورزش انجام گرفت اما موجی از شادی را برای مردم به همراه داشت. تیم ملی با این تغییر به جام جهانی رسید و مایلی کهن به کنج فراموشی تبعید شد.  

 

این مربی سال‌ها بعد و قبل از المپیک آتن هدایت تیم امید ایران را بدست گرفت. این بار محمد دادکان یار همیشگی روزهای جوانی‌اش هدایت تیم را به او سپرد. تیم مایلی با شکست برابر کره در تهران، از المپیک حذف شد؛  « تیم ملی با کوردس که بدتر از تیم من بود یا سیموئز مگر ما را به المپیک برد؟ تیم من از این دو تیم بهتر بود.» به رغم این گفته مایلی‌کهن مردم او را مقصر ناکامی می‌دانستند.  پس از آن این مربی  در پیکان هم نا موفق بود.

 

 مایلی پس از پیکان دیگر از فوتبال دور شده بود و دیگر همه سعی می‌کردند او را از یاد ببرند. او پس از این به فولاد رفت و نتایجی ضعیف گرفت تا این تیم همیشه شگفتی‌ساز لیگ برتر سقوط کند.  

پس از این ناکامی مایلی‌کهن به طور کامل خانه‌نشین شد.  او کمتر در محافل فوتبالی ظاهر می‌شد و تنها یکبار در ناکامی تیم ملی در بازی با مکزیک از علی دایی انتقاد کرد که کارشان به دادگاه کشید.  دادگاهی که رای به ممنوعیت مایلی کهن از مصاحبه داد   

 

ادامه دارد ... 

 

منبع:  http://entekhabnews.com/portal/index.php?news=2477  با تلخیص

جدول لیگ برتر در پایان هفته سی و سوم فوتبال فصل ۸۸-۸۷

سلام به همه 

 

جدول لیگ برتر در پایان هفته سی و سوم فوتبال فصل ۸۸-۸۷ 

 

ردیفتیم ها بازیبردمساویباختزدهخورده+/-امتیاز
1ذوب آهن اصفهان33199557381966
2استقلال تهران33189669343563
3مس کرمان331610750361458
4سپاهان331413646341255
5پرسپولیس33141094841752
6صبای قم331117545341150
7فولاد خوزستان331211104640647
8پیکان33138124338547
9مقاومت شیراز331110123337-443
10سایپا331012114146-542
11راه آهن33118143538-341
12پاس همدان33109143744-739
13ملوان33912123143-1239
14پیام خراسان3398163352-1935
15ابومسلم33810153441-734
16استقلال اهواز3397173454-2034
17داماش33612153753-1630
18برق شیراز3359193551-1624

نتایج هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال فصل 88-87

سلام به همه

اینم نتایج هفته سی و سوم لیگ برترفوتبال فصل 88-87

استقلال  1  -  سایپا  1

مقاومت شیراز  0  -  پیام خراسان  1

استقلال اهواز  2  -  پرسپولیس  1

ابومسلم  1  -  سپاهان  2

پیکان  1  -  پاس  صفر

راه آهن  2  -  فولاد  1

صبا  1  -  مس  3

ذوب آهن  3  -  ملوان  صفر

مربی ملوان:‌ استقلال از ملوان خاطرات خوشی ندارد!

سلام به همه 

 

سرمربی ملوان در آستانه بازی حساس مقابل ذوب آهن گفت:‌ دیدار با ذوب آهن باید مسابقه خوبی از کار درآید. بازیکنان ملوان بعد از بازی خوبی که برابر مقاومت انجام دادند اکنون به شرایط مطلوب رسیده اند و اگر مثل آن دیدار بازی کنیم می توانیم نتیجه بگیریم.
سرمربی ملوان در مورد این که این تیم می تواند در سرنوشت قهرمانی استقلال نقش داشته باشد گفت: ما به این مسائل کاری نداریم و فقط به تیم خودمان فکر می کنیم. آنچه به ما مربوط می شود این است که باید مثل همیشه برابر حریف برای موفقیت تلاش کنیم.
احمدزاده در مورد این فرضیه که باشگاه ملوان دوست دارد استقلال قهرمان لیگ شود تا جام حذفی را جدی نگیرد و ملوان کار راحت تری داشته باشد؛ تصریح کرد: اول اینکه جام حذفی و لیگ چه ارتباطی می تواند به هم داشته باشد؟ دوم اینکه مگر ما در فینال جام حذفی با استقلال بازی داریم؟ سوم اینکه از کجا معلوم استقلال بتواند برابر مس رفسنجان به برتری برسد و حریف ما شود؟ بنابراین ما وظیفه خود را به خوبی انجام خواهیم داد؛ چه ربطی بین جام حذفی و لیگ وجود داشته باشد چه وجود نداشته باشد. ما به دنبال ارتقای مقام تیم در جدول لیگ برتر هستیم.
سرمربی ملوان درباره اینکه این تیم در دومین دوره لیگ برتر خاطره خوشی از استقلال ندارد زیرا آبی پوشان باعث سقوط آنها به دسته اول شدند؛ گفت: به گذشته و تاریخ کاری ندارم. ضمن اینکه اگر قصد مرور گذشته را داشته باشیم باید بگویم استقلال هم از ملوان خاطرات خوشی ندارد. من فقط به کسب برد تیم خود و خوشحالی هواداران ملوان فکر می کنم.
 

 

*** البته باید به آقای احمدزاده یادآور شد که قوی سپید انزلی (ملوان) دو هفته قبل در تهران سه تا گل تر و تمیز از استقلال دریافت کرد و با یه سبد گل راهی انزلی شد. 

  

مایلی کهن : شاید بعضی ها توصیه مرا کردند تا مربی تیم ملی شوم (1)

سلام به همه 

 

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال گفت:« شاید بعضی ها توصیه مرا کردند تا مربی شوم!»

منتقد شماره یک  علی دایی، آخرین خاکریز دشمن را هم فتح کرد تا حالا این محمد مایلی‌کهن باشد که در عرش ایستاده و همه امید یک ملت به او باشد.

 

به گزارش خبرگزاری «انتخاب» به نقل از خبرآنلاین، البته تفاوت این دو با هم در سطح محبوبیت‌شان است که مایلی‌کهن حتی در موفق‌ترین روزهای ملی‌اش در جام ملتهای آسیا 96 هم چهره‌ای محبوب برای عموم مردم نبود.   

مرد همیشه شاکی که حالا در دهه پنجم زندگی سعی می‌کند خود را در هنگام عصبیت کنترل کند. او برای کلام همیشه نیشدارش، عقاید سنتی‌اش و مشی رفتاری‌اش و شاید مهمتر از همه چهره اش، محبوب مردم نبود.؛ «همیشه سعی کرده‌اند مرا تخریب کنند و از محمد مایلی کهن چهره‌ای  نازیبا نشان دهند. من این کارها را می‌بینم. اگر حرفی می‌زنم از سر خیرخواهی است  اما همیشه سعی کردند مایلی‌کهن را برای مردم تبدیل به چهره‌ای منفور کنند.»  

او در سال 1993 به کادرفنی تیم ملی برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی در قطر اضافه شد. مسابقاتی که تیم ایران با رهبری علی پروین به آن پا گذاشت  این بازی‌ها البته خاطره‌ای تلخ برای محمد مایلی کهن بود. او از فنس‌ها بالا رفت تا خبرنگار رادیو را بزند و منفور شود !

دو سال در سال 1995 بعد در اقدامی تعجب بر انگیز مایلی کهن سرمربی تیم ملی ایران شد تا شوکی بزرگ به افکار عمومی وارد شود. درحالی که همه منتظر انتخاب ناصر حجازی به عنوان سرمربی تیم ملی بودند، مایلی کهن جای او را گرفت؛« خودم هم باورم نمی‌شد واقعاً لطف خدا شامل حالم شده بود درحالی که می‌گفتند مایلی‌کهن  تا ابد از مربیگری محروم شده، سرمربی تیم ملی شدم درحالی که بسیاری از بزرگان فوتبال ایران در آن فهرست بودند.»
هرچند حاجی این جمله را درباره آن اتفاق می‌گوید اما آن روزها شایعه شده بود مایلی سرمربی شده چون بر عکس حجازی شیک‌پوش  چهره‌ای ارزشی داشت.  این شاید شروع مخالفت عمومی جامعه اصلاح‌طلب آن سالهای ایران با مایلی کهن بود. 

البته آن انتخاب  بیش از آنکه ریشه در افکار مایلی‌کهن داشته باشد، ناشی از رفاقت صمیمانه این مربی با مدیران وقت ورزش کشور بود. سعید فائقی با تأیید این ادعا می‌گوید: «هیچ فشاری از سوی مقامات برای انتخاب مایلی کهن نبود. او دوست ما و مصضطفوی بود و یک مربی توانمند و جوان. فوتبال پیر آن سالهای  ایران نیاز به تحول داشت و هر سه ما هم نظر بودیم که حاج محمد این توانایی را برای انقلاب در فوتبال دارد.» و مایلی کهن خیلی خوب توانست آنچه از او خواسته بودند را انجام دهد. او نسلی جدید را به ورزش ایران هدیه کرد نسلی که خودش می‌گوید: «هنوز هم می‌بینیم بازیکنانی مؤثر چون مجیدی و مهدوی کیا  یا باقری از آنها در لیگ ما بازی می‌کنند.» 

ادامه دارد ...   

منبع:  http://entekhabnews.com/portal/index.php?news=2477  با تلخیص

پاداش قهرمانی تیم استقلال: یک دستگاه خودرو ریو برای هر نفر !

سلام به همه

در صورت موفقیت تیم استقلال در دو مسابقه آینده و مقام قهرمانی این تیم در لیگ برتر به هر کدام از بازیکنان یک دستگاه اتومبیل « ریو » اهدا خواهد شد.

در یک نشست صمیمانه که امشب در هتل المپیک برگزار شد بازیکنان تیم استقلال پس از شنیدن خبر میزان پاداش قهرمانی از زبان واعظی آشتیانی به تشویق مدیر عامل و اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پرداختند !

در این نشست صمیمانه ، احساسی و عاطفی که با حضور امیدوار رضایی ، علی انصاری ، واعظی آشتیانی ، کادر فنی و بازیکنان تیم اسنقلال انجام شد واعظی آشتیانی به نمایندگی از هیات مدیره باشگاه استقلال به بازیکنان این تیم مژده داد در صورت موفقیت این تیم در دو مسابقه آینده و مقام قهرمانی استقلال در لیگ برتر به هر کدام از بازیکنان یک دستگاه اتومبیل « ریو » اهدا خواهد شد.

همچنین علی انصاری به عنوان پاداش ویژه قهرمانی جدا از پاداش اعلام شده توسط آشتیانی خبر داد در صورت قهرمانی تیم استقلال در لیگ برتر مبلغ صد میلیون تومان به عنوان پاداش اهدا خواهد کرد.

رضایت و چهره های خندان بازیکنان استقلال پس از پایان این جلسه نشان دهنده روحیه دو چندان اردوی استقلال در شب مسابقه مقابل سایپا بود.

*** پس دیگه هیچ بهونه ای برای بازیکنان نیست و با توجه به شارژ مالی و روحی باید با تمام توان در این دو بازی باقیمانده با شکست سایپا و پیام کار رو یکسره کنند.   

 

 

حاشیه های تیم استقلال: چه می خواهی تو از جانم!

سلام به همه

تیم فوتبال استقلال قبل از سقوط از صدر جدول دچار کلکسیونی از حاشیه ها شد ...

 

یکبار این حاشیه ها را مرور می کنیم:

 

1-حرکت ناشیانه مجتبی جباری در جده عربستان 

2-اتهام به تبانی بین استقلال تهران و استقلال اهواز در سالهای قبل توسط جواد زرینچه 

3-درگیری وحید طالب لو و حسین کاظمی در دوحه قطر 

4-درگیری میثم منیعی و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال درفرودگاه تهران 

و ... این روزها هم که شایع شده لوکا بوناچیچ  قراره فصل بعد بشه سرمربی تیم استقلال !!!!!

من نمی دونم این حاشیه ها از جون تیم استقلال چی می خواهند و کی دست از سر تیم برمی دارند!

آخه قهرمانی استقلال اینقدر برای بعضی ها ناراحتی داره که برای جلوگیری از این موضوع هر کاری که بتونند انجام می دهند

 

 

عذرخواهی زرینچه: نوش دارو پس از مرگ سهراب !!

سلام به همه 

جواد زرینچه بعد از صحبت هایی که در مورد تبانی استقلال تهران و استقلال اهواز در سالهای دور داشت ، در کمیته انضباطی همه چیز را منکر شد و گفت : هیچ گاه منظورم بحث تبانى میان دو باشگاه استقلال تهران و استقلال اهواز نبوده و همین طور اتهامى را به امیر قلعه نویى وارد نمى دانم. باید از هواداران استقلال عذرخواهى کنم چرا که قصد ناراحت کردن آنها و یا توهین به باشگاه استقلال را نداشتم. همواره خود را یک استقلالى مى دانم و باز هم اگر هواداران استقلال را ناراحت کردم از آنها عذرخواهى مى کنم. 

زرینچه درباره تاثیر صحبت هایش در آستانه بازى هاى حساس استقلال نیز گفت: من از خدا مى خواهم که استقلال قهرمان لیگ برتر شود و به هیچ عنوان قصد نداشتم و ندارم که بخواهم براى استقلال مشکلى ایجاد کنم . اطمینان دارم که استقلال مى تواند قهرمان لیگ برتر شود و صحبت هایم هیچ ارتباطى با قهرمانى استقلال ندارد  

ولی حالا این صحبت ها فایده ای نداره و به قول قلعه نویی کاری شد که نباید می شد و این تنش ها باعث شد تیم بهم بریزه و مقابل فولاد به نتیجه دلخواه نرسه  

آقا جواد گفتم که اگه حرفهای شما به ثمر نرسه و دلیل قانع کننده ای نداشته باشی، مشکل پیدا می کنی و حالا اگه مدیریت استقلال بخواد پیگیری کنه عواقب خوشایندی نخواهد داشت

 

 

 

برنامه نود مایلی کهن را از خواب بیدار کرد !!

سلام به همه 

یکی از خوانندگان این وبلاگ هر وقت که در مورد مایلی کهن مطلبی نوشته می شه میاد تو سایت و چند تا فحش و ناسزامی نویسه و انتظار هم داره که پست های مربوط به مایلی کهن را حذف کنم !!!

 

با توجه به این موضوع انشاءا... از امروز هر روز یک پست ویژه مایلی کهن خواهیم داشت تا زمانی که ایشون به لطف خدا از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال برکنار بشه

 

حالا بریم سر اصل مطلب

مایلی کهن دوشنبه این هفته 24/01/88 قصد نداشت در برنامه نود شرکت داشته باشه و موبایلش هم خاموش بود!

فردوسی پور هم که استاد اینجور کارهاست، مهدی تاج را تشویق کرد که از استودیو به منزل مایلی زنگ بزنه و مایلی کهن را به برنامه بکشه !

 

این کار انجام شد و فرزند مایلی هم گفت پدرم خوابه  

خلاصه به هر شکلی بود مایلی رو بیدار کردند تا به سؤالات عادل فردوسی پور جواب بده

البته این دفعه در جر و بحث با فردوسی پور این مایلی کهن بود که با تجربه ای که داشت تونست یه کم حال فردوسی پور را جا بیاره

 

اسامى محرومین هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال فصل 88-87

سلام به همه

سازمان لیگ حرفه اى فوتبال اسامى محرومین هفته سى و سوم را به شرح زیر اعلام کرد:
ابومسلم:عرفان اولروم  

استقلال تهران:مجتبى جبارى
پاس همدان: امید خورج
پیکان قزوین:محمد محمدى و میثم خسروى
سایپا:حسین کعبى و محمد مایلى کهن
سپاهان:رسول خطیبى
مس کرمان:روح الله بیگدلى
ملوان:محسن گیاهى و امیر خدامرادى
داماش گیلان: على نظر محمدى و محسن سلطانى
پیام مشهد:محمد خلف مطورى و محمد حسن رجب زاده
ذوب آهن:محمد منصورى

 

به این ترتیب سایپا بدون یکی از یاران اصلی و نیز سرمربی خود به مصاف استقلال می رود که این بزرگترین شانس استقلال برای شکست سایپا محسوب می شود

 

البته استقلال هم مجتبی جباری را در اختیار نخواهد داشت. ولی با حضور فابیو جان واریو این مشکل تا حدی جبران خواهد شد

 

ذوب آهن هم برای پیروزی در برابر ملوان مشکل زیادی ندارد

 

و استقلال همچنان امیدوار به بازی خوب ملوان در برابر ذوبی ها ... ! 

 

برنامه مسابقات لیگ برتر فوتبال هفته سی و سوم فصل 88-87

سلام به همه

برنامه مسابقات لیگ برتر فوتبال هفته سی و سوم فصل 88-87 بشرح ذیل اعلام شد:

پنجشنبه 27 فروردین 88 ساعت 17:15

داماش گیلان  -  برق شیراز

مقاومت شیراز  -  پیام خراسان

استقلال اهواز  -  پرسپولیس

ابومسلم  -  سپاهان

پیکان  -  پاس همدان

راه آهن شهرری  -  فولاد خوزستان

صبا قم  -  مس کرمان

ذوب آهن  -  ملوان انزلی

استقلال  -  سایپا

نکته مهم اینکه برای جلوگیری از هرگونه تبانی و حرف حدیث مسابقات دو هفته آخر لیگ در یک بطور همزمان برگزار می شه

در صدر جدول مهمترین مسابقات بین ذوب آهن و ملوان  و همینطور بین استقلال و سایپا برگزار می شه

ضمن اینکه مس کرمان در این فصل با مظلومی عالی کار کرده و برای حفظ رده سوم جدول باید صبا رو شکست بده. اگه قسمت بشه حتماٌ‌ در مورد مس و مظلومی مطلب می نویسم

وضعیت پرسپولیس این فصل خیلی ردیف نیست و احتمالاٌ با عنوان چهارم یا پنجمی فصل رو تموم می کنه

در ته جدول هم جدال داماش و برق هم دیدنی خواهد بود  

وضعیت قهرمان لیگ بعد از تساوی استقلال با فولاد

سلام به همه

خوب بعد از نتایجی که استقلال در جام باشگاه های آسیا داشت ، کلکسیون خرابکاری های استقلال با مساوی مقابل فولاد تکمیل شد!

الآن اگه بخوام در نظرسنجی این وبلاگ شرکت کنم قطعاٌْ می گم ذوب آهن قهرمانه   

چرا !؟

به نظر من این مساوی تیر خلاص برای استقلاله 

بازم آخر فصل شد و کار استقلال به اگر و اما و اینکه این ببازه ، اون مساوی کنه ، ما ببریم و ... کشیده شد

استقلال حق اشتباه نداره و باید 6 امتیاز بعدی رو بدست بیاره

بازی بعدی استقلال با سایپا در آزادی برگزار میشه. روی کاغذ که استقلال برنده است.

بازی آخر هم با پیام خراسان در مشهد برگزار میشه . این بازی هم قاعدتاٌ باید با برد استقلال همراه باشه

 

حالا بریم سراغ ذوب آهن

بازی بعدی اونها برابر ملوان انزلی در اصفهان برگزار میشه. ذوبی ها نشون دادند که در اصفهان برای همه تیم ها دردسر ساز هستند و کمتر تیمی با امتیاز از اصفهان خارج میشه.

بازی آخر ذوب آهن هم در اهواز و با فولاد هست. من می گم اگه فولاد اون جوری بازی کنه که جلوی استقلال بازی کرد ذوب آهن رو غافلگیر می کنه مساوی این دو تیم هم برای استقلال غنیمته و این تنها شانس استقلال برای قهرمانیه.

 به نظر شما احتمال داره یه جورایی فولاد مقابل ذوب، وا بده و بر خلاف بازی مقابل استقلال ، خراب کنه و به ذوب اساسی ببازه! 

مقاومت شیراز یادتونه جلوی استقلال چی جوری بازی کرد و چهار تا هم به استقلال زد 

ولی جلوی ذوب آهن چنان گند زد که سه تا هم خورد. غلامحسین پیروانی هم گفت ما هر چی زور داشتیم جلو استقلال گذاشتیم و بازیکنان ما توان بازی کردن مقابل ذوب آهن را نداشتند !!!!

از همه اینها بگذریم

آقای قلعه نویی!

این چه بازی مسخره ای بود که دیروز استقلال انجام داد. انگار نه انگار که بازی سرنوشته و قهرمانی استقلال تا 99 درصد در این بازی تعیین میشه. فرصتها یکی بعد از دیگری از دست می رفت. 

اون از بیک زاده که در نیم فصل دنبال قطار می دوید تا بره راه آهن بازی کنه . با این بازی های افتضاحی که بیک زاده انجام داده واقعاٌ براش زیاده که در ترکیب اصلی وارد بشه

 

اونم از اکبرپور که دقیقه 4 کارت می گیره !

سیاوش اکبرپور مرد سوتی دادن در بازیهای مهمه . با کاری که دیروز کرد افتضاح روز بازی با پرسپولیس رو تکمیل کرد و کلکسیون خرابکاری هاش رو در استقلال پربار کرد.

جباری هم با یه کارت مسخره خودش  را از بازی بعد معاف کرد و این جوری بیشتر می تونه زانوهاش رو برای فصل بعد حفظ کنه!!

 

حسین کاظمی هم که به جز یه صحنه تکل چیز خاصی ازش ندیدیم و معلوم نیست چرا اینقدر در استقلال افت کرده

 

آقای قلعه نویی

اگه استقلال امسال قهرمان نشه 100٪ شما مقصرید  

بیخود هم دنبال این نباش که امثال زرینچه و محمد نوازی و دیگران برای استقلال حاشیه درست می کنند!

تیم باید قوی باشه محکم بازی کنه و ببره و مشکلات داوری و حاشیه افراد بیرون از تیم و اینجور مسائل نتونه به اون ضربه وارد کنه

 

آیا به بازیکنان تفهیم شده بود که بازیهای سه هفته آخر لیگ هر کدوم یه جور فیناله و باید بازیکنان با تمام وجود بازی کنند!؟ فکر نمی کنم این کار شده باشه!

 

به قول کامران منزوی استقلال در این فصل برای بازی در دو سه جام آمادگی نداره و باید بی خیال باشگاه های آسیا بشه و سفت و سخت بچسبه به بازیهای لیگ. 

اون هم دیدیم که چه جوری خراب کرد ... 

 

 

در مورد علی کریمی

سلام به همه

 

بی مقدمه گل های بازی پرسپولیس مقابل پیکان را مرور کنید. 

گل اول: علی کریمی همه رو دریبل کرد و پاس داد به محسن خلیلی و اون هم نامردی نکرد و با یه بغل پا کار رو تموم کرد.

گل دوم: تک به تک علی کریمی با دروازه بان پیکان و خطای پنالتی. پنالتی هم گل شد.

 

به نظر من در این فصل علی کریمی به تنهایی همه تیم پرسپولیس بوده و یه تنه نتیجه برخی از بازیها از جمله بازی رفت استقلال و پرسپولیس رو تغییر داده. 

این بازیکن ذاتاٌ فوتبال رو بلده و خوب بازی می کنه. خیلی هم به خودش فشار نمیاره و مغزش بیشتر از بدنش فعالیت داره. برای بازیکن فوتبال داشتن فکر خوب خیلی ارزش داره و این مهمترین تفاوت بازیکنان بزرگ با سایر بازیکنان هست. 

حالا با این اوصاف ، فدراسیون فوتبال و علی دایی ، این بازیکن رو از تیم ملی بیرون کردند. بعد از اینکه علی کریمی خواست برگرده هم با ناز و ادای علی دایی مواجه شد. ضررش رو کی دید . خوب معلومه تیم ملی و فوتبال این مملکت!

 

البته شنیده شده که مایلی کهن قراره همه عقل و شعورش رو جمع کنه و علی کریمی رو به تیم ملی دعوت کنه که باز جای شکرش باقیه 

 

سوتی مایلی کهن !!

سلام به همه

بازی دیروز سایپا و ابومسلم هم برای خودش داستان پیدا کرده .

به نظر من ابومسلم تیم مساوی بگیره و از بنیان این تیم برای مساوی ساخته شده. هر چند فعلاٌ صبا با 17 مساوی رکورددار مساوی در لیگه. 

 

دیروز هم ابومسلم برای مساوی اومده بود کرج. تو این گیرودار حسین کعبی هم یه خطا میکنه و کارت دوم و اخراج.

 

مایلی کهن در مصاحبه بعد از بازی گفت : « من به داور گفتم ایشون خطا کرده حتی لفظ ایشون رو هم بکار بردم . و اصلاٌ کلمه بدی بکار نبردم.» بعد از این حرکت، مایلی کهن سرمربی سایپا همراه با حسین کعبی هردو تا اخراج می شوند!!  

یکی نیست به این آقای مایلی کهن بگه عزیز ! ما که یادمون نرفته بازیهای تو و اخلاق و رفتارت در زمان بازیگری. شما همون کسی هستی که جفت مجتبی محرمی بودی و از نظر اخلاق زیر صفر !  

حالا ادعای اخلاق و دین و مذهب این بابا عالم و آدم رو خفه کرده  

فکر کنم برای بازیکنان تیم ملی هم یه دوره کامل مفاتیح همراه با حفظ سی جزء قرآن با ترجمه فارسی و انگلیسی بذاره تا بلکه یه کم دلش خنک بشه 

 

جدول لیگ برتر در پایان هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال فصل ۸۸-۸۷

 سلام به همه 

 

اینم آخرین وضعیت جدول لیگ برتر در پایان هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال فصل ۸۸-۸۷ که نتیجه ای جز ناامیدی برای استقلال نداره  

 

ردیفتیم ها بازیبردمساویباختزدهخورده+/-امتیاز
1ذوب آهن اصفهان32189554381663
2استقلال تهران32188668333562
3مس کرمان321510747351255
4سپاهان321313644331152
5پرسپولیس32141084739852
6صبای قم321117444311350
7فولاد خوزستان32121194538747
8پیکان32128124238444
9مقاومت شیراز321110113336-343
10سایپا321011114045-541
11پاس همدان32109133743-639
12ملوان32912113140-939
13راه آهن32108143337-438
14ابومسلم32810143339-634
15پیام خراسان3288163252-2032
16استقلال اهواز3287173253-2131
17داماش32512153452-1827
18برق شیراز3259183448-1424

 

نتایج هفته سی و دوم فوتبال لیگ برتر فصل 88-87

سلام  به همه

نتایج هفته سی و دوم فوتبال لیگ برتر فصل 88-87

فعلاٌ نتایج رو داشته باشید تا در پست (های) بعدی تحلیل اونها را داشته باشیم

فولاد خوزستان  صفر  -  استقلال  صفر

 

مس کرمان  1  -  داماش گیلان  صفر 

پیام خراسان  2  -  راه آهن شهرری 

برق شیراز  1  -  ذوب آهن 

سایپا  صفر  -  ابومسلم  صفر 

سپاهان  2  -  استقلال اهواز 

ملوان انزلی  1  -  مقاومت شیراز  صفر 

پاس همدان صفر  -  صبا قم  صفر 

پرسپولیس  2  -  پیکان  1

در مورد حرفهای جواد زرینچه

سلام به همه 

 

این روزها خیلی حال و هوای استقلال خوب نیست 

 

مخصوصاٌ با صحبت های جواد زرینچه در مورد بازیهای سالهای قبل و اینکه در آن بازی معروف که استقلال به استقلال اهواز در تهران باخت و کلی حرف و حدیث پیش اومد. البته بعد از این برد، استقلال اهواز در لیگ برتر باقی موند. 

 

من شخصاٌ برای جواد زرینچه احترام خاصی قائل هستم و خیلی دوستش دارم.  زرینچه یه موقعی به موتورهوندا 110  میومد تمرین استقلال . اون روزها کسی دنبال قراردادهای چند صد میلیونی نبود نه در استقلال و نه در پرسپولیس. بازیکنان این دو تیم واقعاٌ عاشق رنگ لباس تیم بودند و افتخار می کردند که برای تیم بازی کنند . 

 

ولی این روزها حال و هوای خاصی بر تیمها و بازیکنان حاکم شده و به اصطلاح خودشون حرفه ای شدند. البته از حرفه ای بودن فقط اسم و رسمشو یدک می کشند و خبری از بازیهای جانانه و جان فشانی برای تیم ها نیست.  

 خداییش برای یک بار هم که شده بازیهای تیم های لیگ برتر ایران را بدون تعصب رنگ و تیم نگاه کنید. آیا بازیکنان از جان مایه می گذارند؟

الآن جوری شده که تا به یه بازیکن می گن بالای چشمت ابروست فردا سر تمرین نمیاد می ره با تیم رقیب قرارداد داخلی امضاء می کنه و ... 

 

این حرفها یه کم درددل بود. حالا برگردیم سر اصل مطلب. 

 

آقا جواد  

من شما را بعنوان یه آدم بااخلاق و کاردرست قبول دارم و اینکه یه استقلالی واقعی هستی. ولی این دلیل نمی شه حالا که استقلال در جام باشگاه های آسیا خراب کرده و تیم از لحاظ روحی دچار مشکل شده و از طرفی بازیهای لیگ برتر و همینطور جام حذفی به مراحل حساس رسیده ، بیایی و نبش قبر کنی و خاطرات سالهای دور را زنده کنی و بخوای با قلعه نویی کل کل کنی 

 

آقا جواد 

این رسم رفاقت با استقلال نیست. الآن باید تیم رو حمایت کرد. اگه مشکلی هم هست بهتره در محافل خودمونی تر راجع به اون بحث بشه و مشکل حل بشه 

 

پس بهتره که این حرف و حدیث ها را کنار بگذاری یا لااقل تا پایان لیگ برتر و جام حذفی صبر کن و بعد پیگیر کار باش. 

ضمن اینکه این احتمال هست که شما نتونی ادعای خودتو ثبات کنی و اگه کار به دادگاه و شکایت بکشه اصلاٌ خوب نیست. مثل دعوای مایلی کهن و دایی و خیلی های دیگه.  

چه می کنه این استقلال !!

سلام به همه 

 

فردا استقلال بازی داره و باید منتظر بود و دید که استقلال با این همه بازیکن مثل برهانی ، جباری ، جان واریو ،‌ قربانی ، کاظمی و ... چه نتیجه ای مقابل فولاد بدست میاره 

 

از حق نگذریم امسال استقلال در بعضی از بازیها بهترین نتایج لیگ را بدست آورده 

 ۸ تا به داماش گیلان

۶ تا به استقلال اهواز 

۵ تا به مقاومت شیراز 

۵ تا به پیام خراسان 

۴ تا به پاس 

و .... 

 

از لحاظ گل زده هم که فعلاٌ‌ رکورد داره و هر چی گل هم که در سه هفته آینده بزنه به عدد رکورد خودش اضافه می کنه 

 

آرش برهانی هم با ۲۰ گل زده پیشتازه گلزنان لیگ برتره 

البته اشمیت آرفی هم با ۱۶ گل در تعقیب اونه که بعید می دونم بتونه به آرش برهانی برسه 

 

استقلال دو تا بازی دیگه هم داره یکی مقابل سایپا و آخری هم در برابر پیام خراسان 

که به نظر می رسه بازی آخری از الآن نتیجه اش معلومه و شاید سایپا برای استقلال یه کم دردسرساز بشه 

 

باید صبر کرد و دید ....