لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

شرایط بازگشت علی کریمی به پرسپولیس

 

 

 

 

                       

مالک باشگاه استیل‌آذین آخرین شرایط بازگشت علی کریمی به پرسپولیس را تشریح کرد.
حسین هدایتی در خصوص رفتار هواداران تبریزی در دیدار استیل‌آذین و تراکتورسازی اظهار داشت: همه فوتبالدوستان و علاقمندان به این رشته با علی کریمی آشنایی دارند و مجذوب اخلاق خوب و حرفه‌ای وی هستند، اما متاسفانه با وجود اینکه به مردم آذربایجان شرقی ارادت ویژه‌ای دارم و از صمیم قلب دوست‌شان دارم باید انتقادی از آنها داشته باشم.
وی تاکید کرد: هواداران تبریزی رفتاری در ورزشگاه تختی انجام دادند که کمتر شاهد آن بودیم. بعضی از تماشاگر‌نماها به کریمی و خانواده وی بی‌احترامی کردند، اما او پس از به ثمر رساندن گل در دقایق پایانی برای آنها دست تکان داد و به سمت آنها بوسه فرستاد.
مالک باشگاه استیل‌آذین عنوان کرد: در هر جای دنیا توهین به بازیکن رفتار ناشایستی است و چنین عملکردی قابل قبول نخواهد بود. کار هواداران تبریزی جای تامل دارد و متاسفانه چهره خوبی از خود در ورزشگاه تختی نشان ندادند.
هدایتی گفت: باشگاه استیل‌آذین مردم فوتبالدوست تبریزی را حمایت می‌کند، زیرا قرمز‌پوش هستند و ما برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنیم اما خواهش می‌کنم دیگر با اسطوره‌های ملی این‌گونه ناشایست رفتار نکنند.
وی در مورد پیوستن علی کریمی به پرسپولیس به خبرنگار فارس گفت: علی کریمی یک پرسپولیسی‌ است و در این تیم شناخته شد. من حاضر بودم به صورت رایگان او را در اختیار تیم پرسپولیس قرار دهم، اما کج‌سلیقگی عده‌ای باعث شد جلوی چنین کاری گرفته شود، اما هیات مدیره استیل‌آذین تلاش خود را انجام داد.
هدایتی تصریح کرد: رفتن کریمی به پرسپولیس دیر یا زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. او به زودی به پرسپولیس بازخواهد گشت، زیرا خودش نیز مایل است. امکان دارد این انتقال در نیم‌فصل و یا در پایان فصل رخ دهد.
رئیس سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس یادآور شد: همیشه نمی‌توان با هیاهو و جنگ رسانه‌ای کارها را انجام داد به ویژه در خصوص انتقال علی کریمی. اگر هیات مدیره باشگاه استیل‌آذین با انتقال علی کریمی به پرسپولیس موفقت کند و تصمیم به چنین اقدامی بگیریم، این انتقال رخ خواهد داد و به تمام مردم اطلاع خواهیم داد.
مالک باشگاه استیل‌آذین اظهار داشت: همیشه به هواداران پرسپولیس با عملکردم ثابت کرده‌ام که از آنها حمایت می‌کنم و این تیم؛ تیم محبوبم است. برای تقویت پرسپولیس هر کاری انجام خواهم داد، اما به نظر من مشکل پرسپولیس نبود جادوگر آسیا نیست و مسایل دیگری باعث به وجود آمدن مشکلات شده است که به من ارتباطی ندارد. امیدوارم با مساعدت سازمان تربیت بدنی این مشکلات حل شود.
وی در خصوص حضور خود در باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: دلیلی نمی‌بینم که به پرسپولیس برگردم و از همین راه دور حمایت خود را انجام خواهم داد. من هر کاری که از دستم بر بیاید برای پرسپولیس انجام می‌دهم.
هدایتی افزود: دلم برای هواداران پرسپولیس تنگ شده و هیچ وقت آنها در دل من نمی‌میرند. من همیشه آنان را دوست دارم و برای موفقیت پرسپولیس دست به هر کاری خواهم زد.
وی در ادامه به فارس گفت: به یاد دارید که یک سال پیش وعده دادم برای پرسپولیس یک ورزشگاه اختصاصی می‌سازم و هم‌اکنون این اقدام را در مورد باشگاه استیل‌آذین انجام داده‌ام. با کمک قالیباف، شهردار تهران توانستیم یک ورزشگاه از شهرداری بگیریم و به بخش خصوصی واگذار کردیم.
مالک باشگاه استیل‌آذین عنوان کرد: معتقدم که با بزرگواری علی سعیدلو، نمایندگان تهران، استاندار و صدا وسیما می‌توان ثابت کرد فوتبال حرفه‌ای با بخش خصوصی در نظام جمهوری اسلامی منافاتی ندارد و می‌توان این موضوع را عملی کرد.
وی گفت: فاز اول این ورزشگاه ۸ آبان‌ امسال به مناسبت سالروز تولد امام رضا(ع) افتتاح خواهد شد. دراین روز برنامه ویژه‌ای برای مردم تهرانی داریم و درخواست می‌کنم همگی آنها در این مراسم شرکت کنند. فکر می‌کنم هیچ باشگاهی ظرف ۳،۲ سالی که وارد فوتبال ایران شده باشد بتواند دست به چنین کاری بزند. جا دارد از هیات مدیره باشگاه استیل‌آذین و شهرداری تهران که تمام تلاش خود را در این راستا انجام دادند تقدیر و تشکر کنم.
مالک باشگاه استیل‌آذین افزود: چنین کاری را قصد داشتم در پرسپولیس انجام دهم، اما فرصت لازم را به من ندادند و به همین علت در باشگاه استیل‌آذین با داشتن فرصت حرفه‌ای دست به چنین اقدامی زدم. همچنین تصمیم دارم از سال بعد باشگاه استیل‌آذین خودکفا شود. کدام باشگاه خواستار است تا به سهامی عام راه پیدا کند اما من در اینجا اعلام می‌کنم استیل‌آذین وارد فرابورس شده و قرار است در یک اقدام جالب از طریق سازمان بورس به بخش مردمی واگذار شود.
وی در خصوص نتایج استیل‌آذین اظهار داشت: در وهله اول تلاش می‌کنیم در لیگ برتر بتوانیم با تمام قوا ظاهر شویم و در مرحله بعد برای کسب سهمیه در مسابقات قهرمانی آسیا تلاش خواهیم کرد. هرکس ما را در این راه همراهی کند مراقب او خواهیم بود، اما با کسانی که قصد پشت پا زدن به ما را دارند برخورد خواهیم کرد.
هدایتی خاطرنشان کرد: امروز نفرات هیات مدیره را معرفی کردیم تا به طور رسمی کار خود را آغاز کنند. به نظر من تمام تیم‌ها آرزو دارند چنین افرادی را در اختیار داشته باشند و من افتخار می‌کنم که با چنین افرادی فعالیت می‌کنم.
وی افزود: در اواخر هفته سایت باشگاه استیل‌آذین با طراحی ویژه راه‌اندازی خواهد شد تا هواداران ما بتوانند از اخبار باشگاه مطلع شوند. همچنین کارت شناسایی برای هواداران استیل‌آذین طراحی خواهد شد تا آنان با ارائه این کارت بتوانند در ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی از تخفیف ویژه استفاده کنند. البته امیر مهریزی در باشگاه امین من است و ما صحبت‌های اصلی خود را با هماهنگی این مدیر اعلام خواهیم کرد.
هدایتی عنوان کرد: همچنین با بیمه رازی به توافق رسیده‌ایم تا طرفداران نیز بتوانند از این شرکت استفاده کنند و بیمه شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد