لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

در مورد حرفهای جواد زرینچه

سلام به همه 

 

این روزها خیلی حال و هوای استقلال خوب نیست 

 

مخصوصاٌ با صحبت های جواد زرینچه در مورد بازیهای سالهای قبل و اینکه در آن بازی معروف که استقلال به استقلال اهواز در تهران باخت و کلی حرف و حدیث پیش اومد. البته بعد از این برد، استقلال اهواز در لیگ برتر باقی موند. 

 

من شخصاٌ برای جواد زرینچه احترام خاصی قائل هستم و خیلی دوستش دارم.  زرینچه یه موقعی به موتورهوندا 110  میومد تمرین استقلال . اون روزها کسی دنبال قراردادهای چند صد میلیونی نبود نه در استقلال و نه در پرسپولیس. بازیکنان این دو تیم واقعاٌ عاشق رنگ لباس تیم بودند و افتخار می کردند که برای تیم بازی کنند . 

 

ولی این روزها حال و هوای خاصی بر تیمها و بازیکنان حاکم شده و به اصطلاح خودشون حرفه ای شدند. البته از حرفه ای بودن فقط اسم و رسمشو یدک می کشند و خبری از بازیهای جانانه و جان فشانی برای تیم ها نیست.  

 خداییش برای یک بار هم که شده بازیهای تیم های لیگ برتر ایران را بدون تعصب رنگ و تیم نگاه کنید. آیا بازیکنان از جان مایه می گذارند؟

الآن جوری شده که تا به یه بازیکن می گن بالای چشمت ابروست فردا سر تمرین نمیاد می ره با تیم رقیب قرارداد داخلی امضاء می کنه و ... 

 

این حرفها یه کم درددل بود. حالا برگردیم سر اصل مطلب. 

 

آقا جواد  

من شما را بعنوان یه آدم بااخلاق و کاردرست قبول دارم و اینکه یه استقلالی واقعی هستی. ولی این دلیل نمی شه حالا که استقلال در جام باشگاه های آسیا خراب کرده و تیم از لحاظ روحی دچار مشکل شده و از طرفی بازیهای لیگ برتر و همینطور جام حذفی به مراحل حساس رسیده ، بیایی و نبش قبر کنی و خاطرات سالهای دور را زنده کنی و بخوای با قلعه نویی کل کل کنی 

 

آقا جواد 

این رسم رفاقت با استقلال نیست. الآن باید تیم رو حمایت کرد. اگه مشکلی هم هست بهتره در محافل خودمونی تر راجع به اون بحث بشه و مشکل حل بشه 

 

پس بهتره که این حرف و حدیث ها را کنار بگذاری یا لااقل تا پایان لیگ برتر و جام حذفی صبر کن و بعد پیگیر کار باش. 

ضمن اینکه این احتمال هست که شما نتونی ادعای خودتو ثبات کنی و اگه کار به دادگاه و شکایت بکشه اصلاٌ خوب نیست. مثل دعوای مایلی کهن و دایی و خیلی های دیگه.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد