لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

عذرخواهی زرینچه: نوش دارو پس از مرگ سهراب !!

سلام به همه 

جواد زرینچه بعد از صحبت هایی که در مورد تبانی استقلال تهران و استقلال اهواز در سالهای دور داشت ، در کمیته انضباطی همه چیز را منکر شد و گفت : هیچ گاه منظورم بحث تبانى میان دو باشگاه استقلال تهران و استقلال اهواز نبوده و همین طور اتهامى را به امیر قلعه نویى وارد نمى دانم. باید از هواداران استقلال عذرخواهى کنم چرا که قصد ناراحت کردن آنها و یا توهین به باشگاه استقلال را نداشتم. همواره خود را یک استقلالى مى دانم و باز هم اگر هواداران استقلال را ناراحت کردم از آنها عذرخواهى مى کنم. 

زرینچه درباره تاثیر صحبت هایش در آستانه بازى هاى حساس استقلال نیز گفت: من از خدا مى خواهم که استقلال قهرمان لیگ برتر شود و به هیچ عنوان قصد نداشتم و ندارم که بخواهم براى استقلال مشکلى ایجاد کنم . اطمینان دارم که استقلال مى تواند قهرمان لیگ برتر شود و صحبت هایم هیچ ارتباطى با قهرمانى استقلال ندارد  

ولی حالا این صحبت ها فایده ای نداره و به قول قلعه نویی کاری شد که نباید می شد و این تنش ها باعث شد تیم بهم بریزه و مقابل فولاد به نتیجه دلخواه نرسه  

آقا جواد گفتم که اگه حرفهای شما به ثمر نرسه و دلیل قانع کننده ای نداشته باشی، مشکل پیدا می کنی و حالا اگه مدیریت استقلال بخواد پیگیری کنه عواقب خوشایندی نخواهد داشت

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد