لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

پاداش قهرمانی تیم استقلال: یک دستگاه خودرو ریو برای هر نفر !

سلام به همه

در صورت موفقیت تیم استقلال در دو مسابقه آینده و مقام قهرمانی این تیم در لیگ برتر به هر کدام از بازیکنان یک دستگاه اتومبیل « ریو » اهدا خواهد شد.

در یک نشست صمیمانه که امشب در هتل المپیک برگزار شد بازیکنان تیم استقلال پس از شنیدن خبر میزان پاداش قهرمانی از زبان واعظی آشتیانی به تشویق مدیر عامل و اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پرداختند !

در این نشست صمیمانه ، احساسی و عاطفی که با حضور امیدوار رضایی ، علی انصاری ، واعظی آشتیانی ، کادر فنی و بازیکنان تیم اسنقلال انجام شد واعظی آشتیانی به نمایندگی از هیات مدیره باشگاه استقلال به بازیکنان این تیم مژده داد در صورت موفقیت این تیم در دو مسابقه آینده و مقام قهرمانی استقلال در لیگ برتر به هر کدام از بازیکنان یک دستگاه اتومبیل « ریو » اهدا خواهد شد.

همچنین علی انصاری به عنوان پاداش ویژه قهرمانی جدا از پاداش اعلام شده توسط آشتیانی خبر داد در صورت قهرمانی تیم استقلال در لیگ برتر مبلغ صد میلیون تومان به عنوان پاداش اهدا خواهد کرد.

رضایت و چهره های خندان بازیکنان استقلال پس از پایان این جلسه نشان دهنده روحیه دو چندان اردوی استقلال در شب مسابقه مقابل سایپا بود.

*** پس دیگه هیچ بهونه ای برای بازیکنان نیست و با توجه به شارژ مالی و روحی باید با تمام توان در این دو بازی باقیمانده با شکست سایپا و پیام کار رو یکسره کنند.   

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد