لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

مربی ملوان:‌ استقلال از ملوان خاطرات خوشی ندارد!

سلام به همه 

 

سرمربی ملوان در آستانه بازی حساس مقابل ذوب آهن گفت:‌ دیدار با ذوب آهن باید مسابقه خوبی از کار درآید. بازیکنان ملوان بعد از بازی خوبی که برابر مقاومت انجام دادند اکنون به شرایط مطلوب رسیده اند و اگر مثل آن دیدار بازی کنیم می توانیم نتیجه بگیریم.
سرمربی ملوان در مورد این که این تیم می تواند در سرنوشت قهرمانی استقلال نقش داشته باشد گفت: ما به این مسائل کاری نداریم و فقط به تیم خودمان فکر می کنیم. آنچه به ما مربوط می شود این است که باید مثل همیشه برابر حریف برای موفقیت تلاش کنیم.
احمدزاده در مورد این فرضیه که باشگاه ملوان دوست دارد استقلال قهرمان لیگ شود تا جام حذفی را جدی نگیرد و ملوان کار راحت تری داشته باشد؛ تصریح کرد: اول اینکه جام حذفی و لیگ چه ارتباطی می تواند به هم داشته باشد؟ دوم اینکه مگر ما در فینال جام حذفی با استقلال بازی داریم؟ سوم اینکه از کجا معلوم استقلال بتواند برابر مس رفسنجان به برتری برسد و حریف ما شود؟ بنابراین ما وظیفه خود را به خوبی انجام خواهیم داد؛ چه ربطی بین جام حذفی و لیگ وجود داشته باشد چه وجود نداشته باشد. ما به دنبال ارتقای مقام تیم در جدول لیگ برتر هستیم.
سرمربی ملوان درباره اینکه این تیم در دومین دوره لیگ برتر خاطره خوشی از استقلال ندارد زیرا آبی پوشان باعث سقوط آنها به دسته اول شدند؛ گفت: به گذشته و تاریخ کاری ندارم. ضمن اینکه اگر قصد مرور گذشته را داشته باشیم باید بگویم استقلال هم از ملوان خاطرات خوشی ندارد. من فقط به کسب برد تیم خود و خوشحالی هواداران ملوان فکر می کنم.
 

 

*** البته باید به آقای احمدزاده یادآور شد که قوی سپید انزلی (ملوان) دو هفته قبل در تهران سه تا گل تر و تمیز از استقلال دریافت کرد و با یه سبد گل راهی انزلی شد. 

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد