لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

بررسی و تحلیل نتایج هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال فصل ۸۸-۸۷

سلام به همه

صبا  1  -  مس کرمان  3

بدون هیچ حرف و حدیث و نکته اضافی باید گفت که مس کرمان با مظلومی کولاک کرده.  صبا هم حرفی برای گفتن نداشت. در خانه سه تا خورد و صداش هم در نیومد!

راه آهن  2  -  فولاد  1

فولاد هم هر چی انرژی داشت مقابل استقلال خرج کرده بود و در ایستگاه راه آهن متوقف شد.  داود حقی بازی قابل توجهی داشت. ضمن اینکه با رفتن محمود یاوری و آمدن مهدی تارتار وضعیت کادر فنی راه آهن متحول شده بود. ایول به بر و بچ شهرری !

پیکان  1  -  پاس همدان  صفر

روزگاری پاس تیم مطرحی بود. خیلی منظم و با دیسیپلین. ولی الآن حال و روز خوبی نداره. بگوویچ هیچ وقت مربی بدردبخوری نبوده و در پاس هم کاری زیادی نتونسته انجام بده. پاس در نیمه دوم جدول قرار داره . پیکان هم بعد از رفتن مدیر روستا دچار تغییر و تحول شده و فعلاٌ که نتیجه گرفته ...

داماش  3  -  برق شیراز  1

هر چند داماش هم به همراه برق شیراز از لیگ برتر سقوط می کنه ولی بازی خوب این تیم باعث شد تا یه برد پر گل به روزهای آخر لیگ نزدیک بشه. برق شیراز هم که دیگه بوی الرحمن می ده و هفته پیش به لیگ دسته یک سقوط کرد.

مقاومت شیراز  صفر  -  پیام خراسان  1

پیام در شیراز کار بزرگی کرد و سه امتیاز مهم رو بدست آورد. مقاومت همیشه در میانه چجدول بوده و در این فصل هم وضعیتش همینطوره. البته هنوز برای پیام ریسک سقوط به دلیگ دسته یک وجود داره .

ابومسلم  1  -  سپاهان  2

فکر می کنم ابومسلم باید یه خونه تکونی اساسی داشته باشه . با این مربی و این ارنج به هیچ جا نمی رسه. احتمال سقوط ابومسلم به لیگ دسته یک هم وجود داره ! سپاهان هم که همه قبول دارند تنها باشگاه ایران در سطح حرفه ایه و فرهاد کاظمی هم انصافاٌ خوب کار کرده. هر چند امسال سپاهان نتونست در حد و انداز همیشگی ظاهر بشه.

استقلال اهواز  2  -  پرسپولیس  1

به نظرم این فصل پرسپولیس دچار مشکلات فصل قبل استقلال شده. تعویض پی در پی سرمربی ، حاشیه های بازیکنی مثل نیکبخت ، تعویض کادر باشگاه و ... بهر حال پرسپولیس دیروز خوب کار نکرد و دست خالی از اهواز برگشت. خداداد عزیزی هم سرمربی استقلال اهواز شده و دار ه از راه دور تیم را کنترل می کنه. خدا کنه استقلال اهواز در لیگ برتر بمونه.

ذوب آهن  3  -  ملوان انزلی صفر

خوب پیش بینی ها درست از آب درآمد و ملوان خیلی ضعیف بازی کرد. خلاصه  قوی سپید انزلی با بال و پر شکسته از اصفهان به انزلی پرواز کرد.  خوب تقدیر این جوری شده که استقلال چشم به قلم های تیمی مثل ملوان داشته باشه !  ذوب آهن محکم و قوی به طرف قهرمانی خیز برداشته !

استقلال  1  -  سایپا  1

در مورد این بازی مفصل می نویسم. ولی باید بگم استقلال می تونست نتیجه رو به نفع خودش تموم کنه . ولی عدم دقت در ضربات آخر ، اشتباهات داوری ، بازی دفاعی سایپا و ... دست به دست هم داد تا استقلال نتونه نتیجه دلخواهش رو بگیره .  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد