لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

نقطه نظرات وکیل استقلال در مورد اطلاعیه توهین آمیز مایلی کهن

سلام به همه

این متن مربوط به غلامرضا علیپور وکیل سابق باشگاه استقلال است:

صحبت های محمد مایلی کهن علیه قلعه نویی را مطالعه کردم. الفاظ بکار رفته در این بیانیه توهین بسیار بزرگی به سرمربی استقلال بود. این صحبت ها توهین مستقیم به قلعه نویی است. جرم زمانی سنگین تر می شود که که این توهین و تحقیرها در یک جمع عمومی و ملأ عام انجام گرفته است. سرمربی تیم ملی علاوه بر تحقیر و توهین به یک فرد شناخته شده ، اذهان عمومی را نیز تشویش کرده است.

مایلی کهن پا را از حد و حدود و خطوط قرمز و قوانین اجتماعی فراتر گذاشته است. اینگونه حرف زدن در شأن سرمربی تیم ملی نیست. قلعه نویی می تواند می تواند بلایی به مراتب بدتر از آنچه که وکلای دایی بر سر مایلی کهن آوردند، درآورد. این مصاحبه بین یک تا سه سال حبس و زندان دارد. بر اساس مواد 11 و 13 قانون ، مایلی کهن محکوم است. این اطلاعیه هیچ جای دفاعی برای مایلی کهن نمی گذارد. توهین و تهمت هایی که او به قلعه نویی وارد کرده در هیچ محکمه و با هیچ مدرکی قابل دفاع و اثبات نیست. صد در صد مایلی کهن محکوم است.

حتی اگر قلعه نویی نخواهد شکایت کند چون جرم مایلی کهن یک جرم عمومی است، دادستان می تواند به عنوان مدعی العموم تقاضای رسیدگی به این جرم را داشته باشد. حتی رضایت دادن احتمالی قلعه نویی هم مانع از رسیدگی به این پرونده نخواهد شد. 

توهین مایلی کهن، باشگاه استقلال و هواداران میلیونی آن را نیز شامل می شود. جدا از این ، قلعه نوعی سرمربی یک تیم با حدود 20 میلیون هوادار است و سابقه مربیگری در تیم کشور را نیز دارد.  

چیزی که من تعجب می کنم اینکه بر اساس حکم شکایت دایی، مایلی کهن ممنوع المصاحبه است و نباید با رسانه ای مصاحبه و گفتگو کند. اما مدتی می شود که این قانون توسط او زیر پا گذاشته شده و کسی هم عکس العملی نشان نمی دهد. 

 

 

حضور رایگان در عرصه تبلیغات اینترنتی 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد