لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

مصدومیتهای مداوم: بلای جان مجتبی جباری !

سلام به همه

امروز یه مطلب از قول ویتوریو بنینی یکی از ورزشی نویسان کالچو در یکی از روزنامه های ورزشی دیدم که به نظرم جالب اومد:

در لیگ ایران چند بازی فرصت شده که باز تیم های استقلال را در ورزشگاه آزادی و یا از طریق فیلم هایی که برای همکاری بین دو باشگاه استقلال و اینترمیلان رد و بدل شده تماشا کنم. یکی دو بار هم بابت همین مسأله به ایران سفر کردم و از نزدیک بازی های این دو تیم را در ورزشگاه بزرگ تهران تماشا کردم. 

همان موقع متوجه بازیکن بزرگ آنها شدم. بازیکنی که شماره 8 می پوشد و در وسط میدان همه کاره است. بازی او را زیر نظر گرفتم. متفاوت از سایر بازکنان بازی می کرد، فوتبالی که در آن از فکرش هم کمک می گرفت. قدرت تصمیم گیری خوبی دارد. تنها نقطه ضعفی که در او دیدم قدرت بدنی اش بود. یک بازیکن ترکه ای که عضلات ضعیفی داشت. ظاهراٌ به این مسأله توجه نداشت. همان زمان دوست داشتم متوجه اش کنم که اینگونه در طول بازیها آسیب می بینی و نمی توانی تا آخر خط بروی! فرصتی که هیچ وقت هم مهیا نشد تا او را ببینم و یادآورش شوم. 

بعدها دیگر فوتبال ایران را ندیدم و از این بازیکن بی خبر ماندم. نمی دانم امروز چکار می کند و چه وضعی دارد. آن روز که او رادیدم با خود گفتم او بالاخره روزی بازیکن بزرگی می شود. فکر کنم حالا به همان جا رسیده باشد. نمی دانم به وضعیت قوای جسمانی اش سر و سامان داده یا نداده . شاید امروز هم مصدوم شده باشد! شاید هم بارها مصدوم شده باشد! 

این نقطه ضعف او بود. او اگر این نقطه ضعف را پوشش دهد می تواند جایی در لیگ های اروپایی برای خودش دست و پا کند. جایگاه او از فوتبال ایران فراتر بود. همان جور که با عقل و شعور بازی می کند باید فکری هم به حال نقطه ضعفش بکند. این حق اوست که در سطح بالا و لیگ های معتبر بازی کند.  

 

*** صرفنظر از اینکه این نوشته واقعاٌ مربوط به این آقای ویتوریو بنینی هست یا نه (!) ، باید گفت این مطالب کاملاٌ با واقعیت مطابقت دارد

مجتبی جباری فصل پیش که بدلیل جراحی زانو کلاٌ Off بود و بازی نکرد! 

این فصل هم بیش از 60٪ بازی های لیگ را معاف از خدمت بود !

تصور کنید که استقلال بازیکنی مثل فابیو جان واریو را به خدمت نگرفته بود و به امید مجتبی جباری لیگ را شروع می کر د ! وضعیت خط هافبک استقلال دیگه کلاٌ تعطیل می شد !  

الآن هم که دوباره مصدوم شده و سه هفته باید بره فیزیوتراپی !  

 

آقای مجتبی جباری: 

اگر مدعی هستید که سطح شما بالاتر از فوتبال ایران است باید فکری به حال این مصدومیت ها بکنید و با بازیهای قوی و درخشیدن در استقلال و تیم ملی  ، راه را برای رسیدن به لیگ های اروپایی هموار کنید !

 

حضور رایگان در عرصه تبلیغات اینترنتی 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد