لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

مدیر عامل استقلال در شبکه خبر

 

 

  

واعظی آشتیانی : با افتخار ؛ حتی یک ریال باج به کسی ندادم

 

  مدیرعامل باشگاه استقلال تهران ظهر دیروز با حضور در استودیوی خبر شبکه خبر در برنامه ای زنده از قهرمانی و شرایط استقلال در فصل اخیر لیگ حرفه ایران سخن گفت.

امیر رضا واعظی آشتیانی در این گفت و گو اظهار داشت : در طول فصل بودند افرادی که در تماس با من  رسماً اعلام کردند قهرمانی استقلال به دست آنهاست و اگر سهمی به آنها ندهم مانع قهرمانی تیم خواهند شد. اما اکنون با افتخار می گویم که حتی یک ریال به این افراد پول پرداخت نکرده ام.

وی در خصوص قهرمانی استقلال در هشتمین دوره ی لیگ برتر ایران گفت : عده ای سعی می کنند در صحبت هایشان قهرمانی استقلال را به نام خود ثبت کنند اما قهرمانی استقلال حاصل تلاش کادر فنی و بازیکنان استقلال است و هیچ کس  جز این افراد نقشی در این پیروزی ندارد.

واعظی آشتیانی تصریح کرد هیچ مدیری به اندازه من در استقلال از قلعه نوعی حمایت نکرده است. پس از بازی مقابل پرسپولیس و با شرایطی که پیش آمد اگر خیلی افراد که قبلاً در باشگاه حضور داشته اند به جای من بودند در همان موقع با قلعه نوعی تسویه حساب می کردند اما برهه از زمان شخصا بیش از همه و بیش از همه مدیران قبلی از سرمربی تیم دفاع کردم.

وی در پاسخ به سوال پیمان اسدیان مجری برنامه در خصوص ادامه همکاری با امیر قلعه نویی و پیشنهاد هایی که سرمربی استقلال دریافت کرده است ، گفت : این طبیعی ست که هر مربی یا بازیکن پس از مسابقات به پیشنهادهای خود فکر کند و بهترین آن را انتخاب کند .اما به شخصه پیش از این هم گفته ام آقای قلعه نویی در قلب من جای دارد . وی یکی از گزینه های باشگاه است و از نظر من گزینه ایده آل برای فصل آینده است ولی در شرایط عادی باید پس از پایان هر قراردادی مذاکرات لازم انجام شود تا طرفین برای ادامه همکاری با هم به توافق برسند .

امیر رضا واعظی آشتیانی همچنین گفت: در تماسی که با آقایان آذری مدیرعامل ذوب آهن ، منصور ابراهیم زاده سرمربی ذوب آهن و آقای مجید جلالی سرمربی تیم فولاد داشتم آنان به خاطر نمایش جوانمردانه و ارائه فوتبال پاک تشکر کردم و بازیهای دیروز نشان داد در فوتبال ایران تبانی وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که "اگر دیروز نتیجه ای دیگر رقم می خورد و ذوب آهن قهرمان می شد ، هم همین اعتقاد را داشتید؟" گفت : مسلما چنین است چرا که معتقدم با حضور این افراد آگاه و پاک در فوتبال می توان با لمپنیزم مقابله کرد

واعظی آشتیانی ادامه داد :عده ای از افراد با سفسطه و دروغ نویسی به این وضع کمک می کنند و برای این گونه افراد هیچ احترامی قائل نیستم و با همه توان خود با لمپنیسم در فوتبال ایران مبارزه خواهم کرد.

مدیر عامل باشگاه استقلال تهران ادامه داد : از اکثریت روزنامه ها و رسانه ملی به علت بی طرفی خود در مسائل ورزشی تشکر می کنم .

مدیر عامل استقلال در پاسخ به این نظر که  "همه نگران هستند تیم استقلال پس از این قهرمانی در فصل بعد دچار مشکلاتی شود و در نتیجه گیری ناکام بماند" گفت:  در سال آینده تیم را طوری خواهیم بست که حداقل دو جام را داشته باشیم

وی درباره نتیجه نگرفتن استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت : استقلال در سه جام درگیر بود و حتی تیم حرفه ای مثل منچستر هم نمی تواند در سه جام با قدرت کامل ادامه دهد .

 

مدیر عامل باشگاه استقلال تهران درباره پاداش قهرمانی استقلال هم گفت : یک حواله خودرو هم برای هر یک از اعضا تیم در نظر گرفته شده است وعلاوه بر این آقای انصاری عضو هیئت مدیره باشگاه نیز پرداخت 100 میلیون تومان پاداش را تقبل کرده اند و این مبلغ هم بین اعضا تقسیم خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد