لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

مایلی کهن دست فیروز کریمی را رد کرد!

 

                     جلسه روز سه شنبه ۰۸/۰۲/۸۸ محمد مایلی کهن و فیروز کریمی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با حواشی گوناگونی همراه بود.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، محمد مایلی کهن بنا به اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ساعت 16 روز گذشته در فدراسیون فوتبال حاضر شد و به بیان توضیحات خود پرداخت و پس از آن در ساعت 17 و 30 دقیقه فیروز کریمی برای تشکیل جلسه کمیته انضباطی در فدراسیون حضور یافت.

تقابل این دو نفر پس از درگیری در مسابقه سایپا مقابل صبا که به اخراج هر دو نفر انجامید موضوعی است که خالی از حاشیه نخواهد بود.

درخواست مایلی کهن پیش از بیان اظهارات

محمد مایلی کهن پس از حضور در دفتر رئیس کمیته انضباطی پیش از بیان اظهارات خود، درخواست خود را مبنی بر وجود دوربین تلویزیونی در جلسه اعلام داشت. مایلی کهن معتقد است باید تمام اظهارات او توسط دوربین تلویزیونی ضبط شود چرا که درغیر این صورت هیچ سخنی نخواهد گفت.

 

مایلی کهن دست کریمی را رد کرد

زمانی که فیروز کریمی و محمد مایلی کهن با هم روبه رو شدند. فیروز کریمی برای ادای احترام دست خود را به سوی مایلی کهن آورد که وی حاضر به دست دادن با فیروز کریمی نشد.

مایلی کهن:‌وقتی با فیروز کریمی مشکل دارم چرا با او دست بدهم؟

وقتی فیروز کریمی دلیل این حرکت مایلی کهن را از او جویا شد مایلی کهن گفت:‌من و شما با هم مشکل داریم پس دلیلی ندارد که درحضور دیگران با هم دست بدهیم و روبوسی کنیم. و هنگامی که فیروز کریمی متذکر شد که با مایلی کهن هیچ مشکلی ندارد مایلی کهن خطاب به وی گفت: اما من با شما مشکل دارم! 

 

 *** قبلاٌ هم گفتم این مایلی کهن مشکل داره اونم اساسی !  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد