لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

دسته گل جدید مایلی کهن !!!!

  

 

                           مایلی کهن گفته در بازی فصل گذشته استقلال با پگاه گیلان که منجر به قهرمانی استقلال در جام حذفی شد ، ابراهیم تقی پور تبانی کرده و به اصطلاح راه داده تا استقلال برنده بشه ! 

 

قرار شده ابراهیم تقی پور هم در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر بشه و از خودش دفاع کنه   

 

ابراهیم تقی پور مدافع فعلی استقلال هم گفته که از این موضوع کوتاه نمیاد . اون میگه :‌این آدم (مایلی کهن) چطور دم از انسانیت و دینداری می زنه و هر روز با آبروی یه نفر بازی می کنه !؟

 

وقتی این حاج آقا راه به راه به این و اون تهمت می زنه و فدراسیون هم کاری باهاش نداره وضعیت همینه و هر روز قلاب مایلی به یکی گیر می کنه ! 

 

به قول یکی از دوستان این بابا زده به سیم آخر و ... 

 

هوشنگ نصیرزاده خیلی جالب گفته :‌ در اروپا همه چیز حساب و کتاب داره . وقتی کسی می خواد اتهام تبانی به فرددیگه ای بزنه از قبل مدارک و مستنداتش رو جمع و جور می کنه و تا آخر هم پای حرفش می ایسته . حالا یا برنده میشه و یا بازنده ! کار با معذرت خواهی و پادرمیانی این و اون هم تموم نمی شه! 

 

ولی در ایران هر کی هر چی می خواد میگه و به هر کسی که دوست داره تهمت می زنه و بعد هم راست راست راه می ره و کسی هم کاری باهاش نداره! 

 

اگه یه دفعه درست و حسابی گوش این مایلی را می کشیدند دیگه جرأت نمی کرد به همه تهمت بزنه و حالا که با فضاحت از تیم ملی بیرونش کردند بیاد و هر روز یه جور خودش را در مطبوعات مطرح کنه! 

 

جالبه اینه که طبق حکم دادگاه علی دایی ،‌مایلی حق مصاحبه کردن نداره ! این رو هم اضافه کنید به مورد قبلی !!! 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد