لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

AFC دیدار الشارجه امارات - پرسپولیس را لغو کرد

 

 

                        کنفدراسیون فوتبال آسیا با قبول درخواست باشگاه الشارجه امارات دیدار چهارشنبه تیم فوتبال این باشگاه مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را لغو کرد. 

در پی ارسال نامه ای از سوی باشگاه الشارجه امارات به کنفدراسیون فوتبال آسیا که طی آن درخواست این باشگاه اماراتی برای کناره گیری از ادامه حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مطرح شده بود، عصر امروز الکس سوسی، دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد، AFC درخواست این باشگاه اماراتی را پذیرفته و دیدار چهارشنبه تیم فوتبال الشارجه مقابل پرسپولیس ایران برگزار نخواهد شد.

در پی کناره گیری الشارجه از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، AFC اعلام کرد نتیجه دو دیدار آتی این تیم در مرحله مقدماتی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 3 برصفر به سود تیم‌های پرسپولیس ایران و الغرافه قطر محسوب خواهد شد.

بدین ترتیب تیم فوتبال پرسپولیس بدون رویارویی با تیم فوتبال الشارجه امارات صاحب برتری 3 برصفر شده و گامی بلند برای صعود به مرحله دوم مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا برخواهد داشت.

قرار بود تیم فوتبال پرسپولیس چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته پنجم از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه شارجه به دیدار تیم الشارجه برود.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد