لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

کنفرانس خبری پیش از مسابقه استقلال با الاتحاد

 

                      

 

                  

قلعه نویی : به دنبال شش امتیاز هستیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران گفت: به دنبال آن هستیم تا با کسب شش امتیاز از دو دیدار آینده از گروه خود صعود کنیم.

 امیر قلعه‌نویی در نشست رسانه‌ای پیش از بازی استقلال و الاتحاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی دشواری داریم. الاتحاد تیم بسیار قدرتمند و با برنامه‌ای است که مربی حرفه‌ای دارد، ولی از آنجا که ما محکوم به بردن هستیم و به قولی باید با یک تیر دو هدف را بزنیم، به همین خطر فردا با یک بازی هجومی به دنبال آن هستیم که پیروز شویم.

وی افزود: امیدوارم مانند بازی رفت یک بازی زیبا را شاهد باشیم چرا که هم از استقلال و هم از الاتحاد این توقع وجود دارد که بازی خوب و زیبایی انجام دهند.

قلعه‌نویی درمورد بازیکنان مصدوم استقلال برای این بازی نیز گفت: با توجه به اینکه درگیر لیگ بودیم، دو سه بازیکن مصدوم داشتیم اما، خوشبختانه با تلاش‌های تیم پزشکی آنها برای این بازی آماده شدند که البته امکان دارد یکی، دو نفرشان به بازی نرسند.

قلعه‌نویی درباره‌ی شانس صعود تیم استقلال نیز گفت: ما دو بحث داریم اول آنکه می‌خواهیم در آسیا اعاده‌ی حیثیت کنیم و دوم آنکه با کسب امتیازات این دو بازی از گروه خود صعود کنیم. در هر صورت اگر شش امتیاز این دو بازی را بگیریم به آرامش می‌رسیم. ضمن آنکه بر روی کاغذ هنوز هم شانس صعود داریم.

وی ادامه داد: البته واقعیت این است که ما در دو بازی خانگی مقابل ام‌صلال والجزیره بسیار بدشانس بودیم. نمی‌خواهم به بازی رفت مقابل الاتحاد اشاره کنم اما، حداقل در این دو بازی خانگی باید شش امتیاز را بدست می‌آوردیم.

قلعه‌نویی درباره‌ی اینکه استقلال در این بازی چه تغییراتی را در تیم خود و تیم حریف پیش‌بینی می‌کند، اظهار کرد: ما به عنوان تیم قهرمان و نماینده‌ی ایران پا به میدان می‌گذاریم و تلاش می‌کنیم با یک بازی زیبا و هجومی نشان دهیم که قهرمانی در لیگ برتر حق ما بوده است و با توجه به اینکه قهرمانی لیگ ایران را کسب کرده‌ایم، دیگر استرس از روی بازیکنان ما برداشته شده است و مطمئنیم که بازیکنان استقلال با آرامش خاطر یک بازی هجومی را انجام می‌دهند. البته می‌دانیم که کالدرون سرمربی تیم الاتحاد نیز برای بازی فردا دو هدف دارد. آنها ابتدا به دنبال این هستند که بازی را نبازند و در مرحله‌ی دوم تلاش می‌کنند که پیروز شوند. اما، ما تنها به یک بازی هجومی فکر می‌کنیم و احتمال اینکه با سه مهاجم نیز بازی کنیم زیاد است.

هم‌چنین فرهاد مجیدی کاپیتان تیم استقلال ایران نیز درباره‌ی این بازی گفت: بازی سه‌شنبه مقابل الاتحاد تفاوت اساسی با بازی‌های قبلی ما دارد و آن این است که ما به عنوان تیم قهرمان ایران وارد زمین می‌شویم. ما برای این قهرمانی زحمت کشیده‌ایم و می‌خواهیم توانایی‌های خود را نشان دهیم. ضمن آنکه می‌دانیم اگر این دو بازی را ببریم شانس صعود از گروه را خواهیم داشت.

وی افزود: در هر حال تلاش می‌کنیم تا در شان قهرمان فوتبال ایران و برای دفاع از حیثیت و اعتبار فوتبال کشورمان بازی کنیم.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد