لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

فیروز کریمی: کسی که اقرار می‌کند دیوانه‌ام، باید به کمکش رفت!!

 

 

 

                         سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: همه‌ی عوامل باید کمک کنند تا محمد مایلی‌کهن به شرایط نرمال خود بازگردد.
فیروز کریمی صبح روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: از نظر وجدانی هم که باشد باید قبول کنیم که که محمد مایلی‌کهن برای فوتبال ایران زحمت‌های بسیاری کشیده است اما، در شرایط فعلی او از حالت نرمال و عادی خارج شده و باید به وی کمک کنیم.
وی افزود: باید دست به دست هم دهیم تا مشکل مایلی‌کهن رفع شود. چرا که این مشکل ممکن است برای هر کسی پیش آید و اگر برای بنده هم روزی چنین شرایطی ایجاد شود، از دیگران انتظار کمک دارم.
کریمی تاکید کرد: براساس اتهامی که مایلی‌کهن به بنده وارد کرده است، شکایتی را تنظیم و آن را تحویل دادگاه داده‌ام اما، چون خودش صراحتا اعلام کرده که دیوانه است، به دلیل حفظ موقعیت و شرایطی که دارد، گفته‌ام قیمی در نظر بگیرند که او به خودش و سایر دوستان صدمه نزند!
 

وی افزود: پس از اینکه در کلاس مربیگری فدراسیون فوتبال، مایلی‌کهن صندلی را به طرف امیر قلعه‌نویی پرتاب کرد و با وساطت دوستان، قلعه‌نویی از مهلکه جان سالم به در برد، ما خدا را شکر می‌کنیم که اکنون قلعه‌نویی در کنار ماست. ما از فدراسیون فوتبال برای برگزاری چنین کلاس‌های پیشرفته‌ای تشکر می‌کنیم و البته تقاضا کردیم تا یگان‌های ویژه تمهیدات خاصی را برای اتفاقاتی که در این کلاس می‌افتد، داشته باشند. بنده شخصا گارد امنیتی خاصی را تدارک دیده‌ام تا به طور نامحسوس محافظتم کند.
وی گفت: ما واقعا نگران مایلی‌کهن هستیم. چرا که جدا از مسایل و اتفاقاتی که رخ داده، ممکن است او جراحت و صدماتی را به خودش نیز وارد کند. ما باید دست به دست هم دهیم و به او کمک کنیم و البته فدراسیون فوتبال هم در این زمینه اقدامات لازم را به عمل بیاورد. چون این مساله از بحث دینی ما نیز خارج نیست.
فیروز کریمی با اشاره به آیه‌ای از قرآن گفت: کسی که اقرار می‌کند دیوانه‌ام باید درصدد کمک او بشتابیم. در عین حال دادستان نیز اعلام کرده است ایشان با توجه به شرایط فعلی‌اش قیمی نیز داشته باشد. 

 

*** خدا خیلی به قلعه نویی رحم کرده که بلایی سرش نیومده ! 

یکی باید این مایلی کهن را جمع و جور کنه تا همه چیز را نابود نکرده ! 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد