لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

دارا بودن دیپلم یا کارت دانشجویی شرط لیدر شدن تیم استقلال!

 

            

                              مسئولان باشگاه استقلال که کارت عضویت هواداران خود را باطل اعلام کرده‌اند ، قصد جذب چند لیدر جدید دارند.
باشگاه استقلال به دلیل مشکلاتی که هواداران منتصب به این باشگاه بوجود آورده‌اند تمامی کارتهای لیدرها و هواداران خود را باطل اعلام کرد و برای فصل آینده برنامه‌ریزی انجام داده است.
پورسیف مسئول کانون هواداران استقلال ضمن تایید این خبر گفت:« از این پس هیچگونه تعهدی نسبت به رفتار هواداران استقلال نداریم و هرگونه مسئله‌ای که در ورزشگاه‌ها توسط تماشاگران منتصب به باشگاه استقلال بوجود آید بر عهده ما نیست. قصد داریم برنامه ریزی داشته باشیم تا هواداران استقلال در فصل جدید با برنامه ریزی فعالیت کنند.»
وی ادامه داد:« مشکلاتی درفصل جاری بوجود آمد که خیلی‌ها این مسائل را به افراد مختلف و از جمله قلعه نویی مربوط می‌دانستند که باید اعلام کنم هیچیک از لیدرها از قلعه نویی خط نمی‌گرفتند و اگر چنین اتفاقی رخ می‌داد من در وهله اول متوجه آن می‌شدم.»
وی در ادامه درباره برنامه‌های کانون هواداران استقلال در فصل آینده گفت:« قصد داریم با فراخوانی افرادی را که مایل هستند به عنوان لیدر در باشگاه استقلال فعالیت کنند را جذب کنیم اما این افراد باید از تحصیل کرده‌ها باشند. برای اینکه در هر سکو دو لیدر داشته باشیم نیاز به ۵۰ لیدر داریم که این افراد بدون شک از میان دانشجویان یا افراد دارای دیپلم انتخاب می‌شوند.»  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد