لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

فیروز کریمی: شاهدان مایلی کهن را رسوا می کنم!

 

                  

                              فیروز کریمی پس از شکست یک بر صفر برابر الهلال عربستان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: نمی دانم ۷ شاهد مایلی کهن چه افرادی هستند اما راه رسوا کردن آنها را بلدم. من در طول ۲۱ سال مربیگری ام با هزاران بازیکن کار کردم. احتمالا این شاهد‌ان، یا نفراتی هستند که توسط من از تیم کنار گذاشته شده اند یا به آنها بازی نداده‌ام و به هر دلیلی با آنها کار نکرده ‌ام.
وی ادامه داد: مایلی کهن زمانی این صحبت ‌ها را انجام داد که در لیگ برتر شکست‌های پیاپی را به دست می آورد و می‌خواست به این ترتیب شکست هایش را لوث کند. او افکار عمومی را به حاشیه برد. کاملا حرفه‌ای عمل کرد و بسیار هوشمندانه چنین رفتاری انجام داد تا به شکست ۴ بر ۲ برابر صبا توجهی نشود.
کریمی تاکید کرد: مایلی کهن پس از ناکامی‌ در لیگ برتر جنگ روانی به راه انداخت. یک روز به علی دایی ایراد گرفت. روز دیگر با قلعه نویی درگیر شد و یک روز نوک پیکانش را به طرف قطبی نشانه رفت. او بحث‌های جانبی زیادی راه انداخت و وقتی هیچکس پیدا نشد از رایس و اوباما ایراد گرفت. شنید‌ه ام حتی از مادر رایس هم ایراد گرفته است.
وی اظهار داشت: مسائل حاشیه‌ای مانند شاهدان مایلی کهن ذهن من را مشغول کرده بود. من چه در این پرونده مقصر باشم و چه نباشم آن را تا آخر پیگری می‌کنم. هر چند بعد از مدتی ۴ واسطه پیدا می‌کنند تا مراسم آشتی کنان برپا کنند، اما من کوتاه نمی‌آیم.  

*** مطمئنم آخر این ماجرا مایلی کهن رو سیاه می شه !!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد