لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

اولتیماتوم اشپیتیم آرفی به باشگاه پرسپولیس !!

 

 

                   مدیر برنامه‌های اشپیتیم آرفی به باشگاه پرسپولیس اولتیماتوم داد.
عباس نبوی در این باره اظهار داشت: با توجه به توافقات انجام شده و اتفاقات چند مدت اخیر وظیفه خود دانستم تا مواردی جدی را به باشگاه پرسپولیس هشدار دهیم.
وی افزود: با توجه به قول مسئولان باشگاه پرسپولیس ۲۷ اردیبهشت باید ۴۰ درصد از پیش‌قرارداد آرفی پرداخت شود تا او به قول خود و قرارداد داخلی پایبند باشد.
نبوی ادامه داد: متاسفانه در روزهای اخیر خبرهای خوبی از باشگاه پرسپولیس نمی شنویم. روز اول که هدایتی رئیس هیات‌مدیره پرسپولیس با من گفت‌وگو کرد و آرفی را پرسپولیسی دانست حالا از بین افرادی که باید جوابگوی پرداخت پیش قرارداد آرفی باشد خارج شده و این برای ما ناخوشایند است.
وی یادآور شد: البته به جزء هدایتی با عباس انصاری‌فرد صحبت‌های نیز داشته‌ایم اما از امروز اعلام می‌کنم در صورتی که در زمان مقرر پیش قرارداد آرفی پرداخت نشود او مذاکرات خود را با باشگاه سپاهان که ۲۰ درصد بیشتر از پرسپولیسی‌ها پول می‌دهد آغاز خواهد کرد و یا جواب پیشنهاد ۷۰۰ هزار یورویی برای ۷ ماه را به یک تیم اماراتی خواهد داد.
وی خاطرنشان کرد: اشپیتیم برای پول به پرسپولیس نیامده اما نمی پذیرد که پیش پرداخت یک هفته به تعویق بیفتد. او همچنین اعلام کرده در صورتی که این مبلغ پرداخت شود با دستور مسئولان باشگاه پرسپولیس به تهران خواهد آمد در غیر اینصورت شرمنده هدایتی، انصاری‌فرد و هواداران این باشگاه خواهد بود. 

 

*** بحران مدیریتی پرسپولیس داره کار دست اونها می ده ! 

انصاری فر فکر کرده می تونه راحت هدایتی را کنار بگذاره و هر کاری دلش بخواد انجام بده ولی خودش هم می دونه که پول هدایتی خیلی مشکلات پرسپولیس را حل کرده  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد