لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

قطبی: ترکیب اصلی تیم ملی پس از بازی با اندونزی اعلام می شود

 

 

             

                           سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای خط زدن تعدادی از این بازیکنان کار مشکلی دارم اما قطعا بعد از دیدار مقابل اندونزی تیم اصلی معرفی خواهد شد و تمرینات تاکتیکی را شروع می کنیم.
افشین قطبی عنوان کرد: شرایط اردو بسیار راضی کننده و عالی است و بازیکنان با انگیزه بسیار بالایی در اردو تلاش می کنند. بازیکنان تیم ملی طوری تمرین می کنند که من به عنوان سرمربی تیم ملی از انگیزه آنها انرژی پیدا می کنم و شگفت زده می شوم.
وی ادامه داد: باور کنید برای من انتخاب تیم اصلی کار بسیار مشکلی است چون تمام این بازیکنان شایسته هستند و طوری تمرین می کنند که یک مربی برای انتخاب تیم اصلی اش به زحمت می افتد اما چاره ای ندارم و باید بعد از دیدار با اندونزی که پنجم خرداد ماه برگزار می شود تعدادی از بازیکنان اردو ا خط بزنم.
قطبی خاطرنشان کرد: بازیکنان ملی پوش پرسپولیس بعد از دیدار این تیم مقابل الشباب به جمع نفرات اردو اضافه می شوند و با سایر بازیکنان خود را برای دیدار مقابل اندونزی آماده می کنند.
سرمربی تیم ملی گفت: ما فقط برای پیروزی مقابل کره شمالی به این کشور سفر می کنیم و می خواهیم نشان دهیم فوتبال کره شمالی نمی تواند برای ایران مشکل ساز شود. امیدوارم در ورزشگاه آزادی و برای دیدار مقابل امارات ۱۰۰ هزار تماشاگر را مشاهده کنیم.
 

 

   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد