لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

مصاحبه میثم منیعی در مورد قلعه نویی و استقلال

 

 

                          سلام به همه 

 

امروز مصاحبه ای را از میثم منیعی در یکی از روزنامه های ورزشی خوندم که خیلی حالم گرفته شد. 

  

*آقا میثم! از نظر شما قبل از رویارویی با الجزیره وضع تیم و تمرینات چطور است؟ 

-تمرین کجا بود؟ من که تمرین نمی روم!! 

 

*چرا !؟ 

-همینطوری ! 

 

*قهرمانی با استقلال چسبید؟ 

-ای بابا ... !!! 

 

*یادتان هست چه تاریخی به استقلال آمدید؟ 

-نه یادم نیست! نمی دانم ! 

 

*پس معلوم است که عاشق استقلال نیستی که تاریخ آبی پوش شدنت یادت رفته است؟ 

-دقیق نمی دانم کی آبی پوش شدم یادم هست برج 4 دو فصل قبل بود.  

 

*از عملکردتان در این مدت راضی بودبد؟ 

-به هر حال من هم در این قهرمانی استقلال سهمی داشتم و تا آنجا که توانستم به تیم کمک کردم!!

 

*چرا قلعه نویی به شما اعتقاد نداشت؟ 

-زوری که نیست، او به من اعتقاد نداشت.مربیان استقلال از بازیکنان تیم توقعاتی داشتند و از بازیکنان می خواستند کارهایی نکنند تا در ترکیب اصلی قرار بگیرند!!!!!

 

*امکان ندارد در تیم استقلال که با قلعه نویی در مدت کمتر از یکسال دو جام قهرمانی گرفت ، این مسائل حاشیه ای وجود داشته باشد؟ 

-چرا امکان ندارد! پس چرا قلعه نویی در جناح چپ به جای بازیکن چپ پای تیمش، از بازیکن راست پا استفاده می کرد؟ معلوم بود که او با من مشکل دارد!! 

 

*گفتید حجازی به سبک بازی شما علاقه داشت ؟ 

-بله شدیداٌ ! نارخان الآن هم که من را می بیند از من تشکر می کند !!! من با او مشکلی نداشتم . در مسابقات این فصل هم من مشکلی نداشتم اما در بازی با سپاهان حرف و حدیث هایی پیش آمد و خصومت های شخصی آقایان با من شروع شد! 

 

*چه حرف و حدیث هایی !؟ 

-همه چیز را که نمی توانم بگویم !! 

 

*نظر شما راجع به جدایی قلعه نویی از استقلال چیست؟ 

-او هم زحمت خودش را برای موفقیت تیم کشید اما نظر کادر مدیریتی باشگاهاین است که قلعه نویی از استقلال برود.  

 

*خودتان چطور، حالا شما با استقلال قرارداد دارید؟ 

-قرارداد من با استقلال قلبی است!!! 

 

*یعنی روی کاغذ نیاورده اید!؟ 

-هنوز نه !!! 

 

*فکر می کنی سرمربی جدید در استقلال می تواند موفق باشد؟ 

-انشاا... که اینطور است. من شخصاٌ سعی می کنم خیلی چیزها را به خیلی از افراد ثابت کنم . شک نکنید استقلال باز هم یم تواند قهرمان شود. 

 

*** یه بار دیگه چند جمله اول منیعی را بخونید 

این آدم که در حد و اندازه لیگ یک بازی می کنه و در این فصل هم جزء بازیکنانی بوده که کمتر بازی می کرده ادعا می کنه در قهرمانی تیم سهیم بوده 

 

این آدم ... خودش را استقلالی می دونه !!!!!!!!! 

 

یکی نیست به منیعی بگه آخه بابا جون تو که همیشه عصبی هستی و هر وقت هم که میایی تو بازی گیج می زنی چطوری می تونی در مورد امیر قلعه نویی حرف بزنی ! 

شانس آوردی که قلعه نویی از استقلال رفت و الا تو و امثال تو را با لگد از استقلال بیرون می انداخت ! 

الآن هم که قراره سرمربی جدید بیاد خودت را برای واعظی آشتیانی لوس کردی و قرارداد سفید امضاء می کنی 

اگه واعظی آشتیانی یه کم عقل داشت که قلعه نویی را نگه می داشت! 

امیدوارم لااقل تو و چند تای دیگه مثل تو از جمله اون مجتبی جباری لوس بی مصرف را از استقلال بیرون کنه !!  

و به جای شما چند بازیکن متصب مثل پیروز قربانی در استقلال بمونند

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد