لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

آرش برهانی در آستانه جدایی از استقلال

 

 

               

                      مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران ضمن تکذیب تمام مصاحبه های اخیر گفت: به هیچ وجه با مسوولان باشگاه استقلال مشکل نداشته و می خواهم دوستانه از استقلال جدا شوم.
آرش برهانی خاطرنشان کرد: من یکسال دیگر با باشگاه استقلال قرارداد دارم اما با توجه به اینکه پیشنهادهای بسیار خوبی برای فصل آینده دارم می خواهم دوستانه و با رضایت طرفین از استقلال جدا شوم.
وی با اشاره به بازی تیمش مقابل الجزیره امارات گفت: بازی خوبی بود و تیم ما می توانست در نیمه دوم این بازی به سه امتیاز این بازی دست یابد.
مهاجم تیم استقلال تهران درخصوص پیشنهادهایش برای فصل آینده گفت: خوشبختانه دو پیشنهاد بسیار خوب از کشورهای فرانسه و آلمان دارم که در حال بررسی آنها هستم. مطمئنا پس از بررسی کامل این دو گزینه به فوتبال یکی از این دو کشور ترانسفر خواهم شد. 

*** دوست دارم ببینم آقای واعظی آشتیانی می تونه یکی را به استقلال بیاره که بجای آرش برهانی گلزنی کنه و آقای گل لیگ بشه اونم با ۲۱ گل !!!  

هرگز .............. !!!! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد