لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان شد !

 

 

                 امیر قلعه نویى، سرمربى جدید سپاهان گفت: احترام خاصى براى هواداران استقلال قائلم و به هواداران استقلال در اصفهان سلام ویژه اى دارم. 

وى پس از انتخاب به عنوان سرمربى تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: سپاهان تیمى است با پتانسیل بالا که هر سال شخصیت قهرمانى خودش را حفظ کرده و اجازه نداده است مشکلات بر این تیم غلبه کند. به هر حال همه جوانب باعث شد به پیشنهاد این تیم جواب مثبت بدهم. او ادامه داد: مدیریت خوب ساکت، هیأت مدیره با کیفیت و هواداران پر شور و این مورد که سپاهان هر ساله شخصیت قهرمانى خود را حفظ کرده باعت انتخاب من شد. 

قلعه نویى افزود: از این به بعد یک سپاهانى هستم و آمده ام تا با پتانسیلى که سپاهان دارد با این تیم به موفقیت دست پیدا کنم. ضمن این که احترام خاصى براى هواداران استقلال قائلم و به هواداران استقلال در اصفهان سلام ویژه اى دارم. وى خاطر نشان کرد: امسال مى خواهیم همراه با سپاهان در آسیا و لیگ برتر و مسابقاتى که در پیش داریم موفق عمل کرده و یک مقام درخور شخصیت این باشگاه به دست بیاوریم. قلعه نویى با اشاره به این که در مورد دستیارانم در چند روز آینده تصمیم گیرى مى کنم؛ اظهار داشت: یک ترکیب بومى من را در سپاهان همراهى مى کند. وى افزود: بسیار خوشحالم که امروز در جلسه اى که با هیأت مدیره سپاهان داشتیم به توافق رسیدیم که در نهایت منجر به عقد قرارداد با این تیم شد. امیدوارم خدمتگزارى خوب براى مردم اصفهان باشم. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد