لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

کناره گیری رحمان رضایی از تیم ملی !

 

 

            به گزارش خبرگزاری فارس، رحمان رضایی به دلیل مشکلات خانوادگی پس از نشست امروز با افشین قطبی رسما از تیم ملی کناره‌گیری کرد.
وی در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: ساعت 14 امروز با مشورت‌هایی که کردم و به دلیل مسائل خانوادگی‌ تصمیم گرفتم دیگر در خدمت تیم ملی باشم. به همین دلیل با افشین قطبی دیدار داشتم و او نیز درخواست من را قبول کرد.
رضایی افزود: قطبی به من گفت؛ درب‌های تیم ملی بر روی تو باز است و می‌توانی در آینده باز هم به پیراهن تیم ملی کمک کنی.
رضایی ادامه داد: همیشه برای تیم ملی کشورم دعا می‌کنم و این تصمیم من برای این بود که هر چه سریعتر مسائل خانوادگی‌ام رفع شود. 
 

*** این در حالیست که قبل از رحمان رضایی ، سیاوش اکبرپور ، مازیار زارع و ستار زارع و کریم باقری نیز هر کدام به دلایل مختلف از تیم ملی کناره گیری کرده بودند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد