لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

وینگادا از پرسپولیس رفت !

 

 

                 به گزارش شبکه خبر به نقل از واحد مرکزی خبر، نلو وینگادا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان من تمام تلاششان را انجام دادند و کم کاری نکردند اما درون خانواده این تیم مشکلاتی هست که نباید به بیرون درز کند. 

وی افزود: من در مدتی که سرمربی این تیم بودم تمام تلاشم را انجام دادم و وجدانم راحت است که برای این تیم هیچ کم کاری نکرده ام. 

سرمربی تیم پیروزی تهران درباره بازی مقابل تیم بنیادکار تصریح کرد: حق ما شکست در این بازی نبود و نتیجه عادلانه حداقل مساوی و رفتن به وقت اضافه بود. 

وینگادا ادامه داد:‌ ناراحتی طرفدران، ‌بازیکنان و اعضای کادر فنی را درک می کنم و امیدوارم این تیم در آینده نتایج خوبی کسب کند. 

وی گفت: من هیچ توجیحی برای این باخت ندارم و به تیم بنیادکار برای این پیروزی و صعود به مرحله بعد رقابت های جام باشگاه های آسیا تبریک می گویم. 

سرمربی تیم پیروزی افزود: تصمیم داور درباره پنالتی که به نفع بنیادکار گرفت اشتباه بود و ریوالدو خود را گونه ای به زمین انداخت که داور به اشتباه این تصمیم را گرفت. 

در پایان این بازی تماشاگران پیروزی اعتراض شدید خود را با پرتاب اشیا به داخل زمین و سردادن شعار به وینگادا اعلام کردند به گونه ای که با دخالت نیروی انتظامی این اعتراض خاتمه یافت. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد