لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

*** حاشیه بازی پرسپولیس و بنیادکار !!

 

 

 

         گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،  تماشاگران تیم پرسپولیس در دقایق پایانی با سر دادن شعار علیه سرمربی و مدیرعامل خواستار برکناری این دو شدند. آنها شعار می‌دادند: "انصاری‌فرد حیا کن پرسپولیس را رها کن".

* هوادارن که تا دقیقه‌ی80 با تشویق‌های خود پرسپولیس را حمایت می‌کردند، در دقایق پایانی این دیدار بارها اعتراض خود را با سر دادن شعارهایی علیه وینگادا و عباس انصاری فرد اعلام کردند و در شعارهای خود خواستار اخراج این دو از پرسپولیس شدند.

* هم‌چنین در پایان بازی نیز تماشاگران معترض با برپایی آتش در طبقه دوم استادیوم شعار‌هایی را علیه مدیران ارشد سازمان تربیت‌بدنی از جمله علی‌آبادی سر دادند. آنها شعار می‌دادند "علی‌آبادی حیا کن...پرسپولیس را رها کن". "پرسپولیس سیاسی نمی‌خواهیم، نمی‌خواهیم".

* درگیر‌های پراکند‌های نیز بین تماشاگران و نیرو‌ها مستقر در استادیوم رخ داد و در چند مورد برخورد فیزیکی شدیدی نیز بین طرفین ایجاد شد.

* هم‌چنین گروهی از تماشاگران معترض با در دست داشتن پلاکارد‌های تبلیغاتی کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری در حمایت از میرحسین موسوی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شعار دادند.

* عد‌ه‌ای از تماشاگران نیز در حمایت از حبیب کاشانی شعار دادند.

* گروهی حدود 7 هزار نفر پس از پایان بازی جلوی جایگاه ویژه ایستاده بودند تا علی‌آبادی را ببیند که در اینجا نیز بعضا عد‌ه‌ای علیه او شعار‌هایی سر می‌دادند.

* احمدرضا عابدزاده نیز در دقایق پایانی بازی به شدت گریه می‌کرد و برای دقایقی حاضر به ترک رختکن استادیوم آزادی نبود.

* تماشاگران خشمگین همچنین تمام کیوسک‌های درب غربی ورزشگاه آزادی را کاملا تخریب کردند.

* درگیری‌های داخل استادیوم آزادی به بیرون از ورزشگاه نیز کشیده شد و هواداران در بیرون از استادیوم در گرو‌های متعدد و با شعار‌های متعدد اعتراض خود را به عملکرد پرسپولیس نشان دادند. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد