لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

خداحافظی پیروز قربانی از هواداران استقلال در تلویزیون !!!!!

 

                  پیروز قربانی کاپیتان فصل گذشته استقلال تهران صبح دیروز میهمان برنامه تلویزیونی « صبح آمد» بود و در آن به شکلی نیمه رسمی از استقلال خداحافظی کرد. 

برنامه«صبح آمد » تلویزیون که مجری اش بهزاد کاویانی است و ارتباطات خوبی هم با اهالی فوتبال دارد، صبح هر روز از شبکه سوم سیما پخش می شود. این برنامه دیروز ۳ میهمان فوتبالی داشت. دکتر محمد زادمهر، سپهرحیدری و پیروز قربانی میهمانان سرشناس صبح آمد بودند. 

مجری و میهمانان در این برنامه در خصوص شرایط و ضوابط فوتبال حرفه ای به بحث و گفت وگو پرداختند که البته در میان آنها پیروز قربانی مثل همیشه حرف هایی را به زبان آورد که شاید پیش از این کمتر از یک فوتبالیست شنیده بودیم. کاپیتان فصل گذشته استقلال در این برنامه با انتقاد از برخی مدیران و مربیان گفت: متاسفانه در فوتبال ما زمانی که تیم نتیجه نمی گیرد برخی از مدیران و مربیان خودشان را پشت بازیکنان پنهان می کنند تا گناه شکست تنها متوجه بازیکنان شود و جالب اینکه زمانی هم که فصل نقل و انتقالات فرا می رسد بحث سقف قراردادها را مطرح می کنند! البته این پایان تمام حرف های قربانی نبود. 

کاپیتان استقلال زمانی که میهمانان قصد بیان حرف های پایانی خود را داشتند اظهار داشت: من سال ها در استقلال بازی کردم و همیشه لطف هواداران شامل حالم شده . جا دارد از آنها تشکر کنم و بگویم ممنون که این همه سال مرا تحمل کردید. مجری برنامه هم که متوجه صحبت های قربانی شد اعلام داشت گویا پیروز قربانی قصد خداحافظی از استقلال را دارد که اینگونه صحبت می کند. این حرف های قربانی نشان از خداحافظی محترمانه کاپیتان استقلال داشت. 

جالب اینکه طی روزهای گذشته مرفاوی در مصاحبه های خود گفته بود به زودی با قربانی برای تمدید قرارداد صحبت می کند.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد