لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

خداحافظی علی کریمی از تیم ملی !

 

             وى درخصوص خداحافظى اش از تیم ملى گفت: این آخرین بازى ملى من بود و خیلى دوست داشتم که با پیروزى آن را پشت سر مى گذاشتیم اما به هر حال قسمت این چنین بود. مطمئنم جوان هایى که اکنون هستند و جوان هایى که بعدا به تیم ملى مى آیند مى توانند نتایج خوبى براى فوتبال ما کسب کنند. شماره ۸ تیم ملى درخصوص مشخص شدن تیم فصل آینده اش اظهار کرد: تا همین لحظه با هیچ باشگاهى براى عقد قرارداد مذاکره نکرده ام. 

 حتى از طرف باشگاه پرسپولیس هم بعد از بازى با بنیادکار تا این لحظه با من تماس گرفته نشده که حتى بخواهند حال من را بپرسند، چون به هر حال من ۷ ، ۸ ماه بازیکن این تیم بودم. الان هم به این جهت که اکثر تیم ها تمرینات آماده سازى خود را آغاز کرده اند باید تکلیفم هرچه زودتر مشخص شود. به همین دلیل تا روز شنبه منتظر تماس باشگاه هستم و بر خلاف میل باطنى ام اگر این اتفاق نیفتد به پیشنهاداتى که برسد فکر مى کنم اما مطمئنم هواداران به من حق مى دهند. وى در ادامه افزود: من کارى به کادر فنى و انتخاب آن ندارم و به مدیریت باشگاه هم حق مى دهم که هر طور صلاح مى داند تصمیم بگیرد. تنها دلخورى من این بود که چرا هیچ تماسى با ما گرفته نشد، به هر حال من خودم را مدیون پرسپولیس مى دانم و تا آخرین لحظه هم به این تیم فکر مى کنم، چون از پرسپولیس به فوتبال راه پیدا کردم. در این مدت هم سعى داشتم بازیکن مثمر ثمرى باشم و اگر کوتاهى صورت گرفته همین جا از تمامى هواداران پرسپولیس عذرخواهى مى کنم. 

وى درخصوص انتقاداتى که در طول فصل از مدیریت باشگاه داشت، گفت: کاپیتانى فقط بستن بازوبند نیست. کاپیتان باید به مشکلات آگاه و رابط بین مدیریت و بازیکنان باشد. من در این مدت تلاش کردم این وظیفه را به نحو احسن انجام دهم. حتى اگر همه چیز به نام من تمام مى شد ، چون اگر کاپیتان یک تیم سکوت کند و حرف نزند حرف و حدیث هاى زیادى به وجود مى آید، بعضى وقت ها و در حالى که خودم هیچ طلبى از باشگاه نداشتم به خاطر بچه ها پیشقدم مى شدم تا در مورد من خوب فکر کنند. وى با اشاره به باشگاه بایرن مونیخ گفت: زمانى که مربى بایرن را برکنار کردند و یک مربى موقت جاى او آمد، باشگاه در این فاصله با مربى فصل آینده اش به توافق رسیده بود و او فرصت لازم براى شناخت بازیکن مورد نظر را داشت و باشگاه هم البته به نظر او احترام مى گذاشت و یا حداقل با او مشورت مى کرد. پرسپولیس هم به نظر من بهتر بود این چنین رفتار مى کرد. ما الان مربى خارجى آورده ایم در حالى که نه تمرین داریم و نه مسابقه اى در پیش است که او بازیکنانش را بشناسد. کریمى درخصوص مبلغ پیشنهادى اش به پرسپولیس گفت: من سال گذشته کمترین دستمزد را داشتم و جزو ارزان ترین بازیکنان تیم بودم که مبلغ قراردادم هم ثبت شده و موجود است که البته هیچ منتى نیست، چون خودم این گونه خواستم، براى این که آمده بودم دینم را ادا کنم. الان هم باید توافق طرفین به دست آید. هرچند من خیلى خوشبین نیستم. 

وى اظهار کرد: تا جایى که شنیده ام مدیریت باشگاه علاقه اى براى تمدید قرارداد من ندارد چرا که همان طور که گفتم هیچ تماسى با ما نداشتند، من هم تا روز شنبه منتظر مى مانم. کریمى در پاسخ به این سوال که شاید انتقاداتش از مدیرعامل باشگاه باعث بى تفاوتى او نسبت به این مساله شده گفت: یک مدیر موفق مدیرى است که انتقاد پذیر باشد. انتقادات من هم بى مورد نبوده که اگر چنین باشد من فوتبال را نمى فهمم. اختلاف نظر و انتقاد همیشه در هر خانواده اى است اما شاید آن ها از حرف هاى من خوششان نمى آمد. در حال حاضر تنها کارى که مى توانم بکنم آرزوى موفقیت براى پرسپولیس در فصل آینده و جبران ناکامى هاى فصل گذشته است. وى در پایان گفت: باز هم از هواداران فوتبال به خاطر عدم راهیابى جام جهانى عذرخواهى و براى پرسپولیس هم آرزوى موفقیت مى کنم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد