لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

خداحافظی رسمی کریمی و مهدوی کیا از تیم ملی فوتبال ایران !!!!

 

                         

                            مهدى مهدوى کیا که پیش از آغاز بازى هاى تیم ملى در مسابقات مقدماتى جام جهانى اعلام کرده بود که در صورت صعود نکردن تیم ملى به جام جهانى پس از این بازى ها از تیم ملى خداحافظى مى کند، به طور رسمى با بازى هاى ملى خداحافظى کرد. 

مهدوى کیا در این باره گفت: من همیشه به جوانگرایى اعتقاد داشته ام و مدت ها قبل هم گفته بود در صورتى که تیم ملى به جام جهانى برود، پس از این بازى ها از تیم ملى خداحافظى مى کنم و اگر تیم ملى به جام جهانى نرفت، بعد از بازى هاى مقدماتى از بازى هاى ملى خداحافظى مى کنم. خداحافظى من از تیم ملى خبر جدیدى نیست. 

علی کریمی نیز درخصوص خداحافظى اش از تیم ملى گفت: این آخرین بازى ملى من بود و خیلى دوست داشتم که با پیروزى آن را پشت سر مى گذاشتیم اما به هر حال قسمت این چنین بود. مطمئنم جوان هایى که اکنون هستند و جوان هایى که بعدا به تیم ملى مى آیند مى توانند نتایج خوبى براى فوتبال ما کسب کنند. شماره ۸ تیم ملى درخصوص مشخص شدن تیم فصل آینده اش اظهار کرد: تا همین لحظه با هیچ باشگاهى براى عقد قرارداد مذاکره نکرده ام.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد