لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از مردم عذرخواهى کرد !

 

 

                هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در رابطه با عدم راهیابى تیم ملى ایران به رقابت هاى جام جهانى ۲۰۱۰ اطلاعیه اى را صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است: تیم ملى فوتبال جمهورى اسلامى ایران با وجود تلاش هاى همه جانبه فدراسیون فوتبال، کادر فنى و بازیکنان، و با وجود شایستگى هاى لازم به جام جهانى ۲۰۱۰ آفریقاى جنوبى راه نیافت و از کسب امتیازات لازم براى حضور در این رویداد مهم جهانى محروم ماند. بدون تردید جمع کثیرى از مردم عزیز، بخصوص جوانان این مرز و بوم پرگهر آزرده خاطر شدند و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بر خود لازم مى داند با کمال ادب و احترام از همه هم میهنان عزیز عذرخواهى کند. فدراسیون فوتبال با وجود تلاش هاى خالصانه و همه جانبه و با تعیین هدف بزرگ و ارزشمند صعود ۵ رده تیم هاى ملى به جام جهانى و توسعه همه جانبه فوتبال ملى بانوان، توانست در رده هاى نوجوانان، فوتسال و فوتبال ساحلى به این مهم دست پیدا کند. البته لازم به ذکر است این فدراسیون و به تبع آن هیات رئیسه، تمام مساعى و کوشش خود را درخصوص حضور پرقدرت تیم ملى بزرگسالان در جام جهانى انجام داد که برگزارى بالغ بر ۳۰ دیدار تدارکاتى، آماده سازى و تجهیز هتل آکادمى ملى فوتبال و کمپ تیم هاى ملى از آن جمله است که خود بیانگر اهمیت توجه فدراسیون به همه تیم هاى ملى و از آن جمله تیم ملى بزرگسالان است. لذا این فدراسیون با توجه به هدف والاى خود که همان ایجاد بستر مناسب براى پرورش و آموزش بازیکنان در همه رده هاى سنى تیم هاى ملى است، مى کوشد همچون گذشته با برنامه ریزى و کار گروهى که سرلوحه همه اقدامات این فدراسیون است باعث رشد و توسعه ورزش پرطرفدار و مورد توجه فوتبال در کشور عزیز اسلامى مان شود. انشا ءالله  

 

*** این یک کار پسندیده ولی ناقص از هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است. پس از هر ناکامی بزرگ عذرخواهی رسمی کمترین کار یاست اعضای فدراسیون بایستی انجام دهند. 

ولی این کار وقتی کامل می شود که اعضای فدراسیون با قبول عدم توانایی برای برنامه ریزی جهت راهیابی تیم ملی به جام جهانی بصورت دسته جمعی استعفا بدهند. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد