لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

اولتیماتوم استقلال به رینالدو و جان واریو !

 

 

                      به نظر می رسد ایران برای برخی بازیکنان خارجی کشوربسیار خوبی باشد چون بدون هیچ دغدغه ای می آیند و حسابی کاسب می شوند. به همین خاطر همواره در مصاحبه هایشان از آرامش و لذت زندگی میان ما حرف می زنند و اغلب آنها حداقل ۲ ، ۳ فصل در تیم های مختلف کشورمان توپ می زنند. 

از طرف دیگر فوتبالیست های خارجی به خوبی پی برده اند که در فوتبال ایران رابطه بسیار قویتر از ضابطه است و می توان خیلی از مشکلات را با یک تلفن حل کرد. 

نمونه بارز این مساله عدم حضور فابیو جان واریو و رینالدو در تهران است آنها با وجودی که ۲ هفته از آغاز تمرینات استقلال می گذرد همچنان مشغول استراحت هستند و تا زمان نگارش این مطلب (بامداد یکشنبه) خبر ی از حضورشان در تهران نبود. 

البته مربیان استقلال حسابی از بابت تاخیر مهره های خارجی خود عصبانی شده اند و به همین خاطر طی تماس با آنها اعلام کرده اند که اگر تا بامداد چهارشنبه به تهران نیایند جریمه بسیار سنگین را برایشان در نظر خواهند گرفت تا دیگر به فکر تاخیر نیفتند.  

 

*** آنقدر وضعیت فوتبال این مملکت شیر تو شیره که حتی بازیکنان دست چندم کشورهای دیگ هم برای مسئولین باشگاه ها تره خورد نمی کنند !!!!  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد