لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

خداحافظی وحید هاشمیان از تیم ملی فوتبال ایران!!

 

 

                                     وحید هاشمیان مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از خداحافظی اش از تیم ملی فوتبال ایران خبر داد. این مهاجم گفت:‌ مایل است جای خود را در تیم ملی به بازیکنان جوان تر بدهد. مهاجم تیم ملی فوتبال افزود: ‌این تیم پتانسیل بسیار خوبی داشت، اما با بدشانسی و همچنین تعویض پی در پی کادر فنی از رسیدن به جام جهانی 2010 در آفریقای جنوبی بازماند.
وی ادامه داد: آرزوی تمام بازیکنان تیم ملی این بود که تیم ملی را به جام جهانی ببرند و با این کار دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنیم، اما متاسفانه چنین نشد.
هاشمیان اظهار داشت: اکنون در مقطعی قرار گرفته ام که ترجیح می دهم جوان ها جای مرا در تیم ملی بگیرند و امیدوارم تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های آتی همواره موفق و پیروز باشد."
ستاره ایرانی تیم فوتبال بوخوم آلمان در خصوص وضعیتش در این تیم افزود: "تمام سعی و تلاشم را بکار می بندم تا در ادامه دوران فوتبال خود با نام ایران و به عنوان یک ایرانی در تیم های خارجی بدرخشم.
وی اضافه کرد: در حال حاضر تیم بوخوم در اردوی آمادگی پیش فصل در سن گالن سوئیس حضور دارد. من هم نخستین جلسه تمرینی خود را با بوخوم دیروز (یکشنبه) برگزار کردم. البته به دلیل حضور در تیم ملی نتوانستم در اولین جلسات تمرینی تیم حضور داشته باشم."
هاشمیان در پایان افزود: "امیدوارم روزی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شوم تا بتوانم تجربیات خود را در اختیار این تیم قرار دهم و حضور در جام جهانی که در زمان بازی یک بار موفق به انجام آن نشدم را به عنوان سرمربی به انجام برسانم." 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد