لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

سقوط ۶ پله ای ایران در تازه ترین رده بندى فیفا !!

 

 

                  تیم ملى فوتبال کشورمان در تازه ترین رده بندى فدراسیون بین المللى فوتبال و به دنبال ناکامى در صعود به جام جهانى ۲۰۱۰ آفریقاى جنوبى ۶ پله سقوط کرد و در رده ۵۸ رده بندى جهانى و چهارم آسیا قرار گرفت. 

در تازه ترین رده بندى فدراسیون بین المللى فوتبال - فیفا - تیم ملى فوتبال کشورمان با ۵۵۹ امتیاز و ۶ پله سقوط نسبت به رده بندى ماه قبل در رده ۵۸ قرار گرفت.در بین تیم هاى آسیایى استرالیا با ۸۸۶ امتیاز و ۱۳ پله صعود در رده ۱۶ جهان و اول آسیا قرار گرفته است. 

فوتبال ژاپن با ۷۲۲ امتیاز و ۹ پله سقوط در رده چهلم قرار گرفته است و در آسیا دوم است. فوتبال کره جنوبى با ۶۳۴ امتیاز و ۲ پله سقوط در رده ۴۸ قرار گرفته است. 

فوتبال عربستان نیز که برخلاف تیم ملى ایران هنوز براى صعود به جام جهانى شانس دارد با ۵۴۲ امتیاز و ۵ پله سقوط در رده ۶۱ جهان و پنجم آسیا ایستاده است.در رده بندى جهانى نیز تیم ملى فوتبال برزیل پس از قهرمانى در رقابتهاى جام کنفدراسیون ها به صدرجدول صعود کرد. این تیم با ۱۶۷۲ امتیاز صدرنشین است.
 

*** دست آقای کفاشیان درد نکنه

اگه چهار سال دیگه رئیس فدراسیون فوتبال باشه به حول و قوه الهی و با پشتکاری که دارند ، احتمالاٌ‌ در رشته فوتبال تا رتبه ۱۰۰ سقوط می کنیم  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد