لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

اخبار اختصاصی از اردوی استقلال در ترکیه

 

 

                              آبی ها در کمپ کرنراسپور
تیم استقلال تهران ساعت ۴ بامداد روز جمعه تهران را به مقصد استانبول ترک کرد تا اردویی ۱۰ روزه را در این شهر برگزار کند.
کمپ مجلل
کمپ کرنراسپور در استقلال در منطقه ازمیت کمپی مجلل و با کیفیت است. همین امر موجب رضایت آبی پوشان شده است. طبق اخبار رسیده تمامی بازیکنان حاضر از حضور در چنین اردویی راضی هستند.
غیبت ۳ بازیکن
میلاد نوری هافبک استقلالی ها و مترجم روته مولر همراه تیم به ترکیه نرفتند. نوری مشکل خروجی دارد و مترجم مولر نیز به دلیل مشکل پاسپورتش از همراهی آبی پوشان منع شد. همچنین بیژن کوشکی به خاطر مشکلات مالیاتی و رینالدو به دلیل بیماری با تیم نرفتند. طبق شنیده های ما این چند نفر امروز با حل مشکلات خود راهی استانبول خواهند شد.
جان واریو امروز می آید
فابیون جان واریو هافبک برزیلی استقلال که مدتی است برای حضورش در جمع آبی پوشان امروز و فردا می کند، امروز به استقلالی ها ملحق خواهد شد. طبق صحبت های انجام شده بین مسئولین استقلال و مدیر برنامه های جان واریو، این بازیکن قول داد امروز راهی استانبول شود تا همراه سایر نفرات تمرینات خود را آغاز کند. گفتنی است مرفاوی به کرافت دستور داده در بدو ورود فابیو برای او تمرینات اختصاصی را در نظر بگیرد تا عقب افتادگی خود نسبت به سایر نفرات را جبران کند.
خبری از جباری نیست
کاروان تیم استقلال در حالی راهی ترکیه شد تا خود را برای فصل جدید آماده کند که مجتبی جباری در این سفر همراه آبی پوشان نیست. جباری در سال های پیش هم استقلالی ها را در اردوهای خارجی همراهی نکرد و بعد از بازگشت تیم قراردادش را تمدید کرد. به نظر می رسد مجتبی امسال هم قصد دارد رویه قبل خود را تکرار کند.
حضور چند بازیکن تستی
بنا به درخواست صمد مرفاوی از امروز چند بازیکن خارجی که فیلم بازی آنها مورد تایید سرمربی قرار گرفته به محل برگزاری اردو می روند تا در تمرینات استقلال شرکت کنند. آنها زیرنظر مرفاوی تست فنی می دهند و در صورتی که مورد تایید باشند با استقلال قرارداد می بندند. گفتنی است ۲ بازیکن چپ پا امروز راهی استانبول می شوند تا در اردوی آبی ها شرکت کنند.
گرمی هوا، مشکل آبی ها
هوای محل اردوی استقلال هم اکنون ۳۱ درجه سانتی گراد بالای صفر گزارش شده و احتمال بالا رفتن این دما هم وجود دارد. همین امر مشکلاتی را برای آبی پوشان به وجود آورده است. آنها معتقدند در این هوای گرم تمرین کردن محال است اما مولر و مرفاوی اعتقاد به تمرینات فشرده دارند.
استقبال خوب
اعضای تیم استقلال به محض ورود به ترکیه مورد استقبال جمعی از ایرانیان مقیم ترکیه قرار گرفتند. بعد از آن آبی پوشان با یک دستگاه اتوبوس راهی کمپ تمرینی خود در منطقه ازمیت شدند.
برهانی هم رفت
آرش برهانی، آقای گل فصل گذشته لیگ که مدت زیادی را در تمرینات استقلال غایب بود، همراه اعضای تیم به ترکیه رفت تا تمرینات خود را آغاز کند.
رینالدو راهی بیمارستان شد
رینالدو کروزو، هافبک پرویی استقلال پنج شنبه عصر به دلیل اختلافات گوارشی راهی بیمارستان آتیه پایتخت شد. او که قرار بود همراه تیم به ترکیه برود به خاطر بیماری از سفر به این کشور بازماند. به گفته پزشکان علایم مشاهده شده در او احتمال پیدایش به یک بیماری ویروسی را نشان می دهد و به همین خاطر رینالدو باید مدتی را تحت نظر باشد.
مدیرعامل دوشنبه می رود
امیررضا وعظی آشتیانی، مدیرعامل استقلال هم روز دوشنبه راهی ترکیه می شود. آشتیانی همراه با خانواده اش به استانبول خواهد رفت تا چند روزی در این کشور استراحت کند. او در مدت حضورش در ترکیه قرار است یک روز را به ازمیت برود تا در اردوی آبی پوشان شرکت کند.
اتومبیل ها در هتل المپیک
بازیکنان تیم استقلال که با اتومبیل های شخصی خود به هتل المپیک رفته بودند خودروهای خود را در پارکینگ هتل پارک کردند و از آنجا راهی فرودگاه امام خمینی (ره) شدند تا کشور را ترک کنند.
کلوچه در ساعت ۴ بامداد
آبی های پایتخت با هواپیمای ترک راهی استانبول شدند و به همین خاطر مواد غذایی داخل این هواپیما به مزاج آنها خوش نیامد و دلخور شدند اما این پایان قضیه نبود! مدد جباری که همواره مردی دلسوز بوده است از آنجایی که احتمال این موضوع را می داد از تهران برای آبی پوشان آبمیوه و کلوچه تدارک دیده بود و در هواپیما آنها را در اختیار استقلالی ها گذاشت. بازیکنان نیز که از این آقا مدد خوشحال شده بودند از وی تشکر کردند.
تمرینات فشرده
بنابر درخواست کادر فنی، آبی پوشان در مدت حضور خود در ترکیه تمرینات فشرده ای را انجام خواهند داد. مرفاوی در نظر دارد تمرینات بدنسازی سخت در ۲ نوبت را اجرا کند.
امیرآبادی پرخور
مهدی امیرآبادی، هافبک آبی پوشان در اردوی ترکیه به مرد پرخور استقلالی ها تبدیل گشته است. بازیکنان نیز او را سوژه تمرینات خود کرده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد