لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

برانکو پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس را رد کرد !!

 

 

                   برانکو ایوانکوویچ به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس پاسخ منفى داد. 

سرمربى سابق تیم ملى فوتبال ایران که ۱۰ روز پیش با پیشنهاد باشگاه پرسپولیس براى سرمربیگرى فصل آینده روبه رو شده بود، درباره این پیشنهاد گفت: بسیار خوشحالم که باشگاه بزرگى مانند پرسپولیس به من پیشنهاد مربیگرى در این تیم داده است اما پاسخ من به این پیشنهاد منفى است. دلیلم هم کاملاً شخصى است. من به دلیل برخى مسائل خصوصى نمى توانم در حال حاضر به ایران بازگردم. وى در پاسخ به این سؤال که گفته مى شود که شما به دلیل اعتراض به برخى رفتارها از سوى مقامات فدراسیون فوتبال دیگر قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارید؟ گفت: به هیچ وجه چنین چیزى صحت ندارد. من سال هاى بسیار خوبى را در ایران پشت سر گذاشتم و هیچ گاه محبت مردم ایران را فراموش نمى کنم، نمى توانم به خاطر برخورد یکى، دو نفر محبت کل مردم ایران را فراموش کنم. 

ایوانکوویچ افزود: من با تیم ایران قهرمان بازى هاى آسیایى بوسان شدم. در جام ملت هاى آسیا با ایران به مقام سوم رسیدم. با این تیم به جام جهانى رفتم و بازى هاى بسیار خوبى را در آنجا انجام دادیم. ایران یکى از بهترین تیم هاى دوران زندگى من بوده است. نمى توانم این زمان خوب را فراموش کنم و به هیچ وجه درست نیست که از من نقل قول کرده اند که دیگر قصد بازگشت به ایران را ندارم. دوست دارم بار دیگر به ایران بیایم و خاطرات خوش گذشته را مرور کنم. 

برانکو در پاسخ به این سؤال که آیا همچنان نسبت به پیگیرى شکایت علیه فدراسیون فوتبال ایران اصرار دارید؟ گفت: پس از جام جهانى داریوش مصطفوى علیه من به فیفا شکایت کرد. طبیعى بود که من هم در پاسخ باید دلایلم را به فیفا مى دادم. گفتن این دلایل به معناى شکایت من از ایران نیست. بلکه من تنها پاسخ ادعاهاى مصطفوى را دادم و حالا این فیفا است که باید تصمیم لازم را درباره شکایت مصطفوى وپاسخ من بدهد و اعلام کند که چه کسى درست مى گوید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد